Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Zoektocht naar aseksuele maar romantische vrouw (/man??) 23-36 jaar.

Gestart door Artemis, mei 14, 2015, 12:44:36 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Artemis

Stukje vernieuwd; boodschap blijft hetzelfde.

Het hoeft allemaal niet zwaar of iets, simpelweg elkaar leren kennen (vrouw of zelfs man eventueel) lijkt me al een super begin.

Ik ben extravert en sociaal, cultureel geïnteresseerd en ambitieus en nu zoekende. Omdat ik genoeg vrouwen tref maar het gaat mis op seksueel vlak :

Ik zoek iemand met ambitie en een doel in het leven, die van goede cappuccino/espresso/koffie of eventueel thee houdt, cultureel-maatschappelijk geëngageerd is en humor heeft.
Iemand die weet wat ze wil en daar ook vol voor gaat.

Ik ben in mijn hart een romanticus, maar simpelweg niet geïnteresseerd in seks... ik wordt er niet warm of koud van. Hoe onhandig ik dat ook vind.

Over mij:
Heb altijd uitdagingen gezocht en geniet van het leven op de inspirerende plekken waar dat me brengt.
Ik word omschreven als een man met humor die makkelijk met iedereen praat en snel contact maakt.
Heb al een groot sociaal netwerk, alleen niemand om romantisch mee te zijn of samen meer dan vrienden te zijn.
Ben een man met brede interesse, ga graag netjes gekleed en rij graag in mijn klassieker(s). Loop graag door een museum alsook door een café/bar/pub.

Het mag in principe door heel Nederland of zelfs België zijn. Het gaat me om een wederzijdse klik.

MarkA

Hoi muismus, volgens mij moet je minstens één bericht geplaatst hebben voor je een privébericht kan sturen dus ik zou zeggen probeer het nog eens!
Then, if you don't believe it all the magic is dead

Artemis

zo,.. tekst ge-update.
benieuwd of hier nog iets op of uit gaat volgen.

Lucia

Op vriendschappelijke basis vind ik 't gezellig. Aangezien ik opzoek ben naar wat aseksuele vrienden hier.
Ben niet zoekende op het moment dus als je 'gewoon vrienden' zijn met een aseksuele ook goed vindt...:  :handschudden: