Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

AVEN-vakantie

Gestart door Ace89, mei 18, 2015, 07:46:43 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ace89

Zo, even wat meer info over de vakantie. De bedoeling is een weekendje weg met gelijkgestemden, om leuke dingen te doen en lekker te relaxen. Alles mag, niks moet. Ik zal wat activiteiten organiseren, maar het is aan iedereen of ze daaraan willen deelnemen of niet. We koken en eten gezamenlijk. Sommige mensen willen liever alleen overdag komen. Dat is natuurlijk prima. Dan betaal je niet mee aan de overnachting, maar wel aan de andere kosten.

DATUM
De datum voor de vakantie wordt het weekend van 18-20 september. Helaas ben ik 22 augustus verhinderd geraakt.

HUISJES
Ik heb een aantal huisjes op het oog die met het OV redelijk bereikbaar zijn.

https://www.airbnb.nl/rooms/6279522?checkin=21%2F08%2F2015&checkout=23%2F08%2F2015&guests=10&s=fL3A

https://www.airbnb.nl/rooms/6857989?checkin=21%2F08%2F2015&checkout=23%2F08%2F2015&guests=10&s=fL3A

http://www.outvakantiehuizen.nl/web/out.web/hsnw/huis1.htm?t=nl&h=NL-OV-0015&prs=1&&pk=0

Welke het wordt hand o.a. af van de hoeveelheid mensen die meegaat. Het huisje in Diffelen is wat goedkoper. Ik ben daar geweest en het is echt in The Middle of Nowhere als je geen fiets hebt. Mochten er weinig mnsen daadwerkelijk meegaan, dan zoek ik een kleiner huisje. Ik heb expres geen vakantiepark gekozen, zodat we vrij over alles kunnen praten wat we willen, zonder rare blikken van buren.

INSCHRIJVEN
Wil je mee met het lang weekend? Schrijf je dan in! De kosten van het huisje worden verdeeld over het aantal mensen, dus hoe meer er mee gaan, des te goedkoper. Minimaal 6 deelnemers.

1. Stuur me een PM met daarin je naam/nickname, telefoonnummer, telefoonnummer in geval van nood en met hoeveel mensen je komt. Je telefoonnummer is nodig, zodat we evt. contact met jou/familie kunnen opnemen als er iets is.

2. Je krijgt dan een bericht met mijn rekeningnummer. Hierop dien je 100 euro (geschat 75 voor overnachten, 25 voor eten, activiteiten e.d.) per persoon die blijft overnachten over te maken. Mensen die alleen overdag meedoen dienen 25 euro over te maken. Afhankelijk van het aantal slapers kan het zijn dat je later nog wat moet bijleggen voor het overnachten of wat terugkrijgt. Hetzelfde geldt voor het eten en de activiteiten. Al het geld dat overblijft wordt netjes teruggegven en ik zal een financieel verslagje indienen voor de transparantie.

3. Na betaling krijg je een bevestiging van inschrijving en kun je gezellig mee.

4. Twee of drie weken voor vertrek krijg je een uitgebreide informatiemail met alles dat je moet weten over het reizen, de accommodatie, het programma enzovoorts. Het programma is uiteraard vrijblijvend, maar het is wel leuk als je af en toe meedoet.

Ik hoop veel aanmeldingen tegemoet te zien!
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Imogen

#1
Leuk dat je het wilt organiseren!  :klap:

Mijn voorkeur gaat uit naar een lang weekend (vrijdagmiddag t/m zondagmiddag/avond), in augustus en het liefst centraal in Nederland.
Misschien dat een kampeerweek in Duitsland voor volgend jaar haalbaar is. Meer tijd om te organiseren.
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

AceVentura

Wat een leuk idee  :klap:

Een weekeindje lijkt me wel leuk (ook kort genoeg voor het geval de groep toch niet zo goed bevalt, langer kan altijd een volgende keer nog). Zowel juli als augustus zijn wat lastig ivm. schoolvakantie en daardoor vakantie vierende collega's. Prik maar een weekeind en ik zie wel of het lukt. Nederland of Duitsland maakt me niet uit, zolang er ook maar iemand aanwezig is de goed genoeg duits spreekt  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Briggy

Het idee is leuk, maar ik kan niet. Alvast veel plezier! :)
12-1-2015 <3 MarkA

Zeester

Hoi, ik ga graag mee! Ik kan wel in het weekend van 14-16 augustus. Zo'n huisje rond Utrecht lijkt me erg leuk. Wel zou het handig zijn als ik er met het ov kan komen.

Ace89

Ik denk dat het eind augustus of september zal worden. Ik zal een doodle maken met data, zodat iedereen kan aangeven wanneer hij/zij kan.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Ace89

Zo, even wat meer info over de vakantie. De bedoeling is een weekendje weg met gelijkgestemden, om leuke dingen te doen en lekker te relaxen. Alles mag, niks moet. Ik zal wat activiteiten organiseren, maar het is aan iedereen of ze daaraan willen deelnemen of niet. We koken en eten gezamenlijk. Sommige mensen willen liever alleen overdag komen. Dat is natuurlijk prima. Dan betaal je niet mee aan de overnachting, maar wel aan de andere kosten.

http://doodle.com/5inf8wd6f3qhxv64

In deze doodle kun je aangeven welke weekenden je mee wilt. Er staat alleen de zaterdag, maar natuurlijk blijven we er zondag ook. Evt kunnen we vrijdag middag/avond al beginnen. In de doodle hoef je alleen je naam/nickname op te geven, geen email adres of andere gegevens. Vul het alleen in als je echt van plan bent te komen! Er zijn nog zat huisjes beschikbaar, dus we vinden zeker wat leuks.

Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Artemis

waarom waren eerdere suggesties overigens zo dichtbij: ardennen is toch veel leuker dan ergens op de veluwe?!

Imogen

@Petra met scootmobiel wil ook graag komen en kan moeilijker in de ardennen komen.
Zou jammer zijn als ze daarom niet zou kunnen komen.
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Ace89

Je hoeft niet ver weg voor een weekendje. De meeste mensen hebben ook geen tijd en/of geld om zo ver te reizen. Plus wat Imogen al zei, niet iedereen is even mobiel en het zou zonde zijn als ze daardoor niet konden komen.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Artemis

Citaat van: Nikkinda op juni 06, 2015, 10:41:05 PM
Je hoeft niet ver weg voor een weekendje. De meeste mensen hebben ook geen tijd en/of geld om zo ver te reizen. Plus wat Imogen al zei, niet iedereen is even mobiel en het zou zonde zijn als ze daardoor niet konden komen.

Of je nou naar de veluwe een auto moet regelen of net onder maastricht in de Ardennen?
lijkt me kostentechnisch weinig verschil maken.

Hoe dan ook: als dit concreter is, kan ik mijn oor wel even te luister leggen bij een kennis die een tweede huis bezit in de natuur aan de Ourthe. prachtig gebied en een privé-berg.

Imogen

@ Artemis: niet iedereen heeft een auto of kan met iemand met een auto meerijden, en zijn afhankelijk van het OV.
Voor een weekendje vind ik het zelf te ver om 4 uur of meer aan reistijd kwijt te zijn.

Laten we afwachten met welke ideeën Nikkinda komt, zijn organiseert het tenslotte  :D
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Ace89

Ik heb een paar huisjes op het oog, maar helaas zijn (betaalbare) vakantiehuisjes vaak wat lastiger te bereiken met OV. Hopelijk heb ik tegen die tijd een auto om mensen op te pikken, maar zijn er meer mensen die evt kunnen pendelen?
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Roos1984

ik heb een (kamper)busje voor 3 personen maar wel veel bergruimte!
Happiness comes to them, who brings happiness to others -Dalai Lama-

Ace89

DATUM
De datum voor de vakantie wordt het weekend van 18-20 september. Helaas ben ik 22 augustus verhinderd geraakt.

HUISJES
Ik heb een aantal huisjes op het oog die met het OV redelijk bereikbaar zijn.

https://www.airbnb.nl/rooms/6279522?checkin=21%2F08%2F2015&checkout=23%2F08%2F2015&guests=10&s=fL3A

https://www.airbnb.nl/rooms/6857989?checkin=21%2F08%2F2015&checkout=23%2F08%2F2015&guests=10&s=fL3A

http://www.outvakantiehuizen.nl/web/out.web/hsnw/huis1.htm?t=nl&h=NL-OV-0015&prs=1&&pk=0

Welke het wordt hand o.a. af van de hoeveelheid mensen die meegaat. Het huisje in Diffelen is wat goedkoper. Ik ben daar geweest en het is echt in The Middle of Nowhere als je geen fiets hebt. Mochten er weinig mnsen daadwerkelijk meegaan, dan zoek ik een kleiner huisje. Ik heb expres geen vakantiepark gekozen, zodat we vrij over alles kunnen praten wat we willen, zonder rare blikken van buren.

INSCHRIJVEN
Wil je mee met het lang weekend? Schrijf je dan in! De kosten van het huisje worden verdeeld over het aantal mensen, dus hoe meer er mee gaan, des te goedkoper. Minimaal 6 deelnemers.

1. Stuur me een PM met daarin je naam/nickname, telefoonnummer, telefoonnummer in geval van nood en met hoeveel mensen je komt. Je telefoonnummer is nodig, zodat we evt. contact met jou/familie kunnen opnemen als er iets is.

2. Je krijgt dan een bericht met mijn rekeningnummer. Hierop dien je 100 euro (geschat 75 voor overnachten, 25 voor eten, activiteiten e.d.) per persoon die blijft overnachten over te maken. Mensen die alleen overdag meedoen dienen 25 euro over te maken. Afhankelijk van het aantal slapers kan het zijn dat je later nog wat moet bijleggen voor het overnachten of wat terugkrijgt. Hetzelfde geldt voor het eten en de activiteiten. Al het geld dat overblijft wordt netjes teruggegven en ik zal een financieel verslagje indienen voor de transparantie.

3. Na betaling krijg je een bevestiging van inschrijving en kun je gezellig mee.

4. Twee of drie weken voor vertrek krijg je een uitgebreide informatiemail met alles dat je moet weten over het reizen, de accommodatie, het programma enzovoorts. Het programma is uiteraard vrijblijvend, maar het is wel leuk als je af en toe meedoet.

Ik hoop veel aanmeldingen tegemoet te zien!
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D