Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

AVEN-vakantie

Gestart door Ace89, mei 18, 2015, 07:46:43 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JM

ik wil wel graag mee, maar vind het ook wel erg moeilijk om een weekend weg te gaan met mensen die ik verder niet ken. In het (recente) verleden zou ik ook eens mee met een weekend en liep de stress zover op, dat ik uiteindelijk niet gegaan ben. Ik weet dus  niet of het handig is voor mij om te gaan. Ik denk er nog even over na, want het lijkt me ook erg leuk om jullie persoonlijk te leren kennen!

Ace89

Hoi JM! Neem gerust de tijd om na te denken. Misschien is er nog een bijeenkomst voordat de vakantie is, moet je even in de agenda kijken. Dan kun je vast met wat mensen kennismaken. Je kunt er ook voor kiezen om alleen overdag te komen, als dat minder stressvol is.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Edewecht

Hallo JM, ik herken dat wel hoor. Niet zozeer de stress, maar logeerpartijen ga ik zoveel mogelijk uit de weg, en als het niet anders kan, hooguit 1 nacht.

@allen: daarom heb ik me in dit topic ook nog niet laten horen. Ik zie wel waar jullie naar toe gaan en wanneer, en misschien kom ik dan 1 dagje.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Levana

Leuk die in Flevoland!

Ik zou eigenlijk best graag mee gaan maar ben hier pas net, dus ik kijk nog even de kat uit de boom met aanmelden!

It's always darkest before the dawn.

Tempesta

Weet je wat? Ik doe gewoon mee! Lekker spannend, zo'n lang weekend met onbekenden, maar ik ga wel vaker op een singlesreis en tot nog toe is het altijd leuk geweest. Ik woon in omgeving Amsterdam, heb een auto en daarin ruimte voor drie anderen plus bagage (weekendtas of kleine koffer).

JM


Ace89

Yeshh! Al 4 deelnemers voor het hele weekend en 1 voor en dag. Nog 2 slapers en het feest kan doorgaan! Ik heb nog geen geld gevraagd aan de inschrijvers, ik wacht tot ik er 6 heb. Anders heeft het natuurlijk geen zin. Ik heb er sin in!  :cheerleader:
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Imogen

Ik moet helaas nog tot de 2de week van augustus wachten op geld van de belastingdienst, dus kan ik me nu nog niet aanmelden. Ik wil wel graag mee....Dus zet mij maar op de reservelijst.
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Matti

Leuk idee en goed initiatief.En laat dat nou nét het laatste weekend van mijn vakantie zijn. Zet mij maar op de lijst voor het weekend. Ik heb geen auto maar wel een motor en kan dus overal komen. Eventueel kan iemand achterop meerijden, maar helm dragen wel verplicht  ;D

petra1963

Ik kom, ik denk alleen op zaterdag. Vervoer zoek ik nog even uit, dat is voor mij ook mijn voorbehoud. Ik moet er met scootmobiel kunnen komen. Verder: leuk!  :cheerleader: :cheerleader:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Miso

Het leek mij ook wel leuk om een dag te komen, maar zowel zaterdag als zondag heb ik al plannen dat weekend.
Maar de week er na ben ik er wel bij in Nijmegen!
Erg benieuwd....

Ace89

Lieve mensjes,

De laatste paar weken gaat het niet lekker op veel vlakken. Ik heb geprobeerd om wat te organiseren voor de vakantie, maar het is me i.c.m. alles echt te veel geworden. Ik denk niet dat het me voor september gaat lukken  :78: Misschien is er iemand die het over wil nemen? Ik vind het echt zwaar $@#% en het spijt me heel erg  :(
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Imogen

@ Nikkinda: balen, dat het niet zo lekker gaat! Ik snap je frustratie, heb het zelf vaker meegemaakt....

Ik denk overigens dat bijna niemand van hier een heel weekend kan komen, heb net dat weekend op 19 september een dag van mijn patiëntenvereniging en daar nemen we afscheid van een arts die met pensioen gaat. Dus ik kan ook maar 1 dag komen.
Het was een leuk idee, een weekendje weg met een paar, maar niet haalbaar ben ik bang. En kort daarna is de 3de bijeenkomst van de Aseksuelen Salon, dus treffen andere forumleden elkaar ook weer. En in oktober gaan we met een groep naar de dierentuin voor het 10-jarig bestaan van Aven, toch?

Misschien eerst eens kijken wie er een dagje wil afspreken het weekend van 19-20 september en dan verder kijken.

Heel veel sterkte iig!  :knuffel:
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Zeester

Hey Nikkinda, wat rot dat het niet lekker met je gaat momenteel. Ik snap dat het organiseren van zo'n weekend dan teveel is en je het er niet bij kunt hebben. Een Aven weekend blijft een leuk idee, maar wellicht een andere keer. Hoop dat het snel beter met je gaat!  :knuffel:

Tempesta

Hey Nikkinda, maakt helemaal niet uit, we schuiven het idee gewoon door. En als je alles even van je af wilt praten, zijn we er ook voor je :knuffel:.