Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

niet begrepen

Gestart door drago24, mei 21, 2015, 09:28:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

drago24

Hallo  :)
Ik heb laast met mijn collega's gepraat over sex en zo..
En toen kwamen we op de onderwerp 'masterberen'
Ze vroegen of ik dat ook deed :-\
Ik heb toen eerlijk gezegd dat ik dat niet doe...totaal niet, ik denk er niet eens aan (heb het wel geprobeerd maar vind het niks aan en het wind me niet op)
Maar ze geloven dat niet, want iedereen doet dat op mijn leeftijd ben 21jaar.
Hoort dit ook bij een aseksuel persoon? want ik ergen me eraan dat ik nergens met iemand erover kan praten grrr :banghead:
Ik zou wel met men ouders willen praten maar..voel me daar niet zo lekker bij vooral bij dit soort onderwerpen.
een lesbienne is normaal  een homo is normaal maar waarom kan een aseksuel ook niet geaccepteerd worden >:(
Ik zit soms zo klem met dit delema, vooral om ik niet goed over gevoelens kan of wil praten.
Ik schaam me een beetje :-[
Ik weet niet hoe ik me moet voelen...weet alleen dit ( even op een rijtje zeten)
1: sex = niet geïnteresseerd
2: masterberen= niet geïnteresseerd
3: gevriemel of geaai = vreemd gevoel, weet niet precies.
4: liefde = ja kan wel wat aantrekkingskracht voelen
5: ik val niet op mannen
6: val wel wat op meiden (maar wind me niet op als ik naar ze kijk.

Heeft er nog iemand zulke rot gevoelens als ik...
Ben nu wel effe uit geraast....zucht

Edewecht

Nee, het is niet makkelijk om anders te zijn dan anderen, Drago. Zeker als het gaat om seks. Want "iedereen doet het" (zeggen ze !!)

CiteerIk heb toen eerlijk gezegd dat ik dat niet doe...totaal niet, ik denk er niet eens aan (heb het wel geprobeerd maar vind het niks aan en het wind me niet op)
Maar ze geloven dat niet, want iedereen doet dat op mijn leeftijd ben 21jaar.
Hoort dit ook bij een aseksuel persoon?

Dat kan.

Citeerwant ik ergen me eraan dat ik nergens met iemand erover kan praten grrr

Daarom is dit forum er!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

tanneke

Het is inderdaad niet makkelijk om anders te zijn ,het leven lijkt me wel makkelijker als seksueel persoon,maar dit wil niet zeggen dat ik me rot voel.Volgens mij ben jij nog bezig met dit alles een plaatsje te geven in je leven...
Die 6 punten zijn herkenbaar voor mij en ook ik spreek niet makkelijk over de hele seks-scene...maar het leven heeft meer te bieden dan dit!!!
Ooit komt er een tijd dat aseksualiteit ook aanvaard zal worden,daar ben ik zeker van en ja,er zijn hier heel veel mensen bezig aseksualiteit meer bespreekbaar en kenbaar te maken dus....dit komt wel goed.
Fijn dat je even kon uitrazen ;),dit kan opluchten hé.... :)

drago24

Ja het lucht inderdaad op ;D
En ik hoop ook dat het wat bekender word.
Ik Ben blij dat deze forum er is!! :klap: