Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Taylor Swift Aseksueel?

Gestart door Imogen, mei 28, 2015, 05:02:59 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Imogen

Dit kwam ik per toeval tegen op internet:

http://www.metronieuws.nl/showbizz/2013/01/taylor-swift-is-aseksueel-en-praat-liever-over-antiek

Omdat ze geen seks wilde, of niet vaak, wordt ze meteen als preuts bestempelt...
Maar als ze aseksueel is, hebben we er wel een leuke bekende Ace bij  :cheerleader:
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Melissa

Dat ze minder vaak seks wil dan een achttienjarige jongen, hoeft niet gelijk te betekenen dat ze aseksueel is. Ik stoor me er altijd een beetje aan als er zulke labels op mensen (voornamelijk beroemdheden) worden geplakt, zonder dat zij daar zelf iets over te zeggen hebben. Maarja, de roddelpers moet ook wat te doen hebben :P Zou inderdaad wel gaaf zijn als een bekend iemand als Taylor Swift uit de kast zou komen als aseksueel!  :)

aeronaut

Dat lijkt me nou heel leuk als dat waar zou zijn, zijn we ook meteen van het stereotype af dat alle aseksuelen ook aromantisch zijn :P Hoewel het dan weer vervelend zou zijn als mensen zouden denken dat alle aces erop los daten, maar dat zal wel niet zo snel.