Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Dutch Ace Youtube kanaal

Gestart door Imogen, juni 15, 2015, 09:39:29 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Imogen

Sinds afgelopen week heb ik een eigen Youtube kanaal onder de naam Dutch Ace. Daar probeer ik iedere week een filmpje te posten over aseksualiteit en mijn leven als actieve aseksuele activiste.

https://www.youtube.com/channel/UCqa6xHk6GWCHNrxmpoO9tWw

Ik heb zelf geen Tumbler of een blog, misschien heb je die zelf en kun je de link daar op zetten. @ Edewecht: kun jij de link op de hoofdpagina zetten bij de websites?
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Edewecht

Citaat van: Imogen op juni 15, 2015, 09:39:29 AM
@ Edewecht: kun jij de link op de hoofdpagina zetten bij de websites?

Gedaan.  :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Imogen

"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

TheCocaColaKitteh

Je hebt een nieuwe subscriber! Goed idee!

Imogen

@The CocoColaKitteh: Thanx!

Vandaag staat er weer een video online op mijn kanaal. Ik heb geprobeerd het kort te houden ; - )
Mocht je Twitter hebben en een vraag over aseksualiteit, stuur me een tweet of reageer hier met je vraag, en ik beantwoord ze in een video  :D
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Idril Telrúnya

Tof initiatief! Ik zie altijd maar Amerikaanse vids en al. Vriendin van me ziet het zitten om ook haar Ace kanaal op te richten! Alleen zal het met een ander accentje zijn  :P
Angels are supposed to be asexual. Therefore, I'm an angel.

Briggy

Als ik een keer in Nijmegen ben kunnen we een collab doen hihi
12-1-2015 <3 MarkA

Briggy

Durf het haast niet te plaatsen, maar ik heb zelf ook en poging tot een video maken gedaan geïnspireerd door Juliette.  :bloos: https://www.youtube.com/watch?v=bfHkyxWIqLU
12-1-2015 <3 MarkA

Naps

Wow, Briggy, gaaf! Leuk gedaan!  :D

MarkA

Leuk, schat! :knuffel:

Alleen die scheve kaarsen staan er nog :schater:
Then, if you don't believe it all the magic is dead

Imogen

Leuk gedaan Briggy! Ben wel jaloers dat jij meer abonnee´s hebt!  :78:
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Briggy

Dat komt omdat ik eerst wat filmpjes van/over Christina Aguilera erop had staan.
12-1-2015 <3 MarkA