Veel gedegen werk gedaan, Amber en mensen van NOA!

Goed dat jullie een netwerk aan het opbouwen zijn, zo te zien lukt dat aardig.
Ik heb alleen wel een inhoudelijk puntje t.a.v. de flyer. (Enige aarzeling, want stuurman aan wal

Maar ik wil dit toch graag delen...)
Ik heb 'm gelezen met de ogen van een 'zoekende' / 'beginnende' aseksueel die met vragen zit over zichzelf.
Ik vind 'm eigenlijk nogal theoretisch, en er worden veel begrippen, labels en afkortingen uit het aseksuele spectrum gebruikt. Op zich niks mis mee, want het is goed om aseksualiteit in al haar verschillende vormen te omschrijven. Maar voor een eerste info die iemand onder ogen krijgt, een beetje veel bomen in het bos.
Wat ik persoonlijk mis, is dat de lezer zelf aangesproken wordt: "hee, je bent niet gek, niet vreemd, niet kapot, en je bent niet de enige, in een maatschappij waarin seks zo belangrijk wordt gevonden."
Het hangt natuurlijk af van de doelgroep van zo'n flyer. Zijn dat de aspirant-aseksuelen, of het brede publiek? (Dus om aseksualiteit aan de buitenwereld uit te leggen?)
Maar nogmaals: chapeau voor wat jullie tot hier toe op poten hebben gezet. Ik blijf NOA met belangstelling volgen!