Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Nog meer zekerheid dat ik aromantisch ben

Gestart door Stravagante, juni 26, 2015, 09:56:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stravagante

Vandaag heb ik een BBQ met wat klasgenoten gehad waar ik wat later aan kwam dan de rest.
Toen ik er eenmaal was stonden ze (en 1 letterlijk) te springen om mij "het grote nieuws" te vertellen.
Dit bleek de aankondiging te zijn dat twee van deze klasgenoten een intieme relatie zijn begonnen.
Ze moesten raar opkijken hoe snel ik dat kon accepteren en er enkel mijn schouders voor op kon halen, terwijl er duidelijk een orkaan van vragen door hun hoofd raasde.

Het kan mij werkelijk niks schelen en ik kan ook niet inzien waarom het zo'n aandachtspunt moet zijn voor iedereen.
Nu snap ik waarom roddelblaadjes oplages hebben, mensen interesseren zich hier kennelijk in.  :-\

:pinguin:
When you raise the most valid of points, you will be grazed by the most hollow of souls, and the most vacant of personages.

AceVentura

Dat klinkt best herkenbaar eigenlijk  ;D Ik snap ook de interesse in andermans liefdesleven niet  ::)

Ik hoop dat je de situatie niet als vervelend hebt ervaren, maar je eigen situatie duidelijker krijgen is altijd positief volgens mij  :klap:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler