Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

bioscoop-uitje

Gestart door Speaker, juli 02, 2015, 02:21:37 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Speaker

Vanuit de "30 things about you" topic is het idee ontstaan om eens een keer naar de bios te gaan. Het originele idee was dat we dit op een doordeweekse dag voor 16 juli zouden doen, zodat studenten met een studenten OV gratis kunnen reizen.

Dus hieruit de volgende vragen:

  • Zijn er mensen geïnteresseerd om met een groep naar de bios te gaan?
  • Op welke dag(gen) kan je?
  • Waar gaan we dan naar de bios?
  • Welke film?
  • En, hoe laat spreken we af?




Melissa

Ik kan sowieso aankomende maandag. Ivm bijbaantje, kan ik nu nog niet zoveel zeggen over de rest vd week. Mijn voorkeur gaat uit naar Utrecht, want daar woon ik :P Qua film maakt het mij niet zoveel uit, ik kijk (bijna) alles  ;D

hobbitscones

#2
Wanneer: Elke doordeweekse dag, behalve maandag 6 juli, woensdag 8 juli en vrijdag 10 juli (ik ben voor een interview gevraagd voor Veronica, vandaar).
Waar: Ik woon in Groningen, zolang het niet te ver is vind ik het prima (Utrecht is alleen een optie als dit een film overdag gespeeld wordt, ik wil nog wel thuis kunnen komen)
Welke film: Zie onderaan de post
Hoe laat: Dat ligt aan de film die we uitkiezen

Ik ben gebonden aan Pathe bioscopen, omdat ik daar een abonnement heb.

Films die nu uitzijn :
Jurassic World
Mad Max: Fury Road

Films die nog komen:
Terminator (9 juli)
Inside Out (15 juli, erg op het randje)
Self/less (16 juli, nog erger op het randje)
The Gallows (16 juli)

Dus ja, ik ben best beperkt in films, maar als geen van deze films in jullie smaak past is het prima om zonder mij te gaan hoor! :P

Speaker

Wanneer is op dit moment een beetje lastig voor mij om te zeggen op dit moment, veel onzekerheden. Voor mij zou handiger om na drieën ofzelfs na vieren af te spreken  :-\.

Qua locatie zou voor mij Utrecht (of omgeving) ook beter zijn, aangezien ik doordeweeks daar overdag al ben.

Ik heb ongeveer hetzelfde lijstje, op The Gallows na.

@hobbitscones: tussen welke tijden heb je ingedachte met ongeveer overdag? (dan kunnen we hier rekening mee houden als we ver voor jou zouden afspreken)

Speaker

Hier zijn alle steden met een Pathé bioscoop


  • Amersfoort
  • Amsterdam
  • Arnhem
  • Breda
  • Delft
  • Den Haag
  • Eindhoven
  • Groningen
  • Haarlem
  • Helmond
  • Rotterdam
  • Tilburg
  • Utrecht
  • Zaandam
  • Zwolle

hobbitscones

Gossie, ik begin het gevoel te krijgen dat ik een probleem ga worden. 14 juli kan ik ook niet meer, ik ga dan naar een herinneringsfeest aan een klasgenoot van mij.

Citaat van: Speaker op juli 03, 2015, 02:32:31 PM
@hobbitscones: tussen welke tijden heb je ingedachte met ongeveer overdag? (dan kunnen we hier rekening mee houden als we ver voor jou zouden afspreken)
Ik krijg het gevoel dat Utrecht me haast gedwongen wordt met al jullie mensen in de buurt ervan. :P

Het liefst is de laatste trein die ik pak om 19:50 vanaf het station in Utrecht.

Melissa

Amersfoort lijkt mij anders ook wel een optie. Dat ligt al iets meer richting het noordoosten! :)

Speaker

En Zwolle? Zowel ongeveer een uur van Utrecht als van Groningen.

Ik was trouwens helemaal vergeten dat ik 9 juli niet kan. diploma uitreiking van klas genoten waar ik bij wil zijn.

hobbitscones

Amersfoort scheelt al wel een halfuur. In Zwolle heb ik weer het voordeel dat ik het station daar ken. Ik hoor het wel wanneer we een datum kunnen prikken, misschien is het makkelijker om te kijken naar de tijden van de films per stad, want dat kan ook verschillen. ;)

Begrijpelijk, Speaker. :)

Speaker

Het lijkt mij niet dat we deze week nog naar de bios gaan :schater:

Zat net te kijken op de websites, maar het is zo rot dat niet alle filialen hun tijden online zet voor de week erna  :banghead:

Melissa

Ik vrees ook dat het deze week niet meer gaat lukken :P Ik krijg morgen mijn rooster voor de komende weken, dus ik hoop dat dat een beetje goed uitpakt! ;D En inderdaad, dat de bioscopen nog geen planningen online hebben, maakt het ook niet veel gemakkelijker :P

hobbitscones

Kunnen we anders op z'n minst een beslissing maken over welke film we willen zien? :) Dan komen we al een stuk verder.

Speaker

Citaat van: hobbitscones op juli 06, 2015, 11:14:55 PM
Kunnen we anders op z'n minst een beslissing maken over welke film we willen zien? :) Dan komen we al een stuk verder.

Mad Max val denk ik af, draait nog alleen in Amsterdam, Den Haag, Haarlem en Rotterdam.


hobbitscones

Dat had ik niet door. Gezien het volgende week wordt (gezien de planning), lijkt het erop dat het Jurassic World of Terminator wordt, tenzij we dus op de woensdag of donderdag willen (wat geen probleem is).

Welke film willen jullie het liefst zien? Mij maakt het echt niet uit, de andere films kijk ik vanzelf wel in Groningen als we daar niet heengaan.

Melissa

Mijn bijbaantje gooit voor mij helaas roet in het eten. Ik werk vanaf morgen elke doordeweekse dag van half 5 tot 8 :-\ Dus met mij hoeven jullie geen rekening meer te houden. Mocht een van jullie nou in het weekend een keer kunnen, of later in de vakantie/na de vakantie, dan hoor ik dat graag :)