Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

bioscoop-uitje

Gestart door Speaker, juli 02, 2015, 02:21:37 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hobbitscones

Dus ook volgende week? He, wat vervelend/jammer. :(

In het weekend en in de vakantie wordt het gewoon zo duur voor mij dit buiten Groningen te doen. Tuurlijk, ik hoef al geen ticket te kopen, maar ik krijg flink verminderde studiefinanciering nu ik terug bij mijn ouders in woon en verder wel alles betaal.

Speaker

What a bummer :(.

Is voor mij ook niet handig. Ik moet dan uit Den Haag komen en dan is het ook niet meer goedkoop voor mij. Daarnaast heb ik vanaf volgend jaar ook geen student-OV meer, omdat ik mij zesde jaar in ga (had een jaar andere studie + problemen met stages regelen). Voor mij is het dus ook de vraag of ik na de vakantie zou kunnen, dan word het voor mij kijken of het met geld uitkomt :-\.

hobbitscones

Den Haag! Daar was ik maandag nog. :P Daar staat ook een grote Pathe bioscoop, maar dat is me echt te ver weg om laat in de middag te doen, haha (ik ben wel gek op de Marks & Spencers, scone met clotted cream, jam en twee koppen thee voor 4 euro, nice!).

Jammer! Dus we zeggen het bios uitje dan maar af? Is ook een beetje gek het een "uitje" te noemen als we maar met z'n tweeën zouden zijn.

Melissa

Wat mij betreft mogen jullie nog gewoon afspreken hoor! Maar dat is natuurlijk aan jullie zelf om dat te beslissen :P Misschien kan ik aan het eind van de vakantie nog wel een keer. Dan hoef ik waarschijnlijk niet meer 's avonds te werken en heb ik weer gratis ov, dus dan is reizen voor mij geen probleem. Maar dat duurt nog een tijdje, dus dat zien we dan wel weer dacht ik zo :)

Speaker

Heb zelf eens die reis vorig jaar gemaakt (van Den Haag naar Groningen en terug) en was zeker iets om snel te herhalen :D. Eén grote, volgens mij zijn 2 van 3 Pathe bioscopen in Den Haag groot  (wij zijn echt zo verwent in Den haag ;D).

Mij maakt het nu niet echt uit of het wel of niet door gaat. Zal het wel leuk vinden als het door gaat, maar als er maar twee mensen gaan is inderdaad het idee van een uitje verdwenen. Volgens heb ik dit topic ook in de verkeerde forum gezet en heeft dat ook een beetje mee te maken dat er niet meer aanmeldingen zijn :bloos:

hobbitscones

Ik weet alleen dat er een Pathé staat bij de Mediamarkt daar.

Tja, ik ben vergeten wie er origineel geinteresseert waren in het topic, zijn deze allemaal hier nu?
Van mij mag het ook best doorgaan, maar ja dan is het wel belangrijk dat die beslissing gemaakt wordt.

Speaker

Alleen Melissa, jij en ik hadden interesse getoond.

Ik vind dan het goed als het door gaat, dan kunnen er altijd mensen aangeven als ze meegaan.
Over de beslising film: Zelf zou ik het liefst naar Jurassic World, maar Terminator lijkt mij ook cool.

hobbitscones

Mooi, mijn prioriteit is ook Jurassic World. :P

Maar ja, volgende week kan dus alleen maandag, woensdag of donderdag. Maandag en woensdag kunnen echter al wel bekeken worden op de website welke tijden de film speelt.

Stiekem gaat mijn voorkeur uit naar woensdag of donderdag, maar maandag kan wel gewoon.

Speaker

Chris Pratt with velociraptors it's  ;D

Hmmm, mijn voorkeur heeft maandag, maar woensdag vind ik ook prima. Donderdag zou kunnen, maar ik twijfelen een beetje, aangezien dat ook mijn laatste stage dag is.

Ben wel benieuwt wanneer de tijden voor donderdag bekent worden gemaakt. Misschien kunnen we namelijk aan de hande van de tijden, vooral de tijd wanneer de film is afgelopen, bepalen welke dag meest gunstig is.

hobbitscones

Waar precies doen we het nu dan?

Dan kunnen we best maandag afspreken, maar voor ik dat officieel maak bespreek ik met mijn vader nog mijn verhuizing, maandag is namelijk ook mijn verhuisdatum.

Maandagmiddag vanaf 15:00 moeten we donderdag wel kunnen zien qua tijden, maar als we maandag of woensdag doen, kan ik donderdag met mijn oma afspreken. :)

Speaker

Zullen we dan woensdag afspreken?

de tijden zijn dan als volgt:
Amersfoort: 13:10,16:10, 18:40 en 21:30
Zwolle: 15:30, 18:15 en 21:15

hobbitscones

Amersfoort vind ik 13:10 en 16:10 prima, terwijl ik in Zwolle 15:30 en 18:15 weer okay vind (verbinding vanaf Zwolle is beter).

Ik schrijf woensdag op in mijn agenda.

Speaker

Voor mij komt dan 18:15 bij Zwolle dan beter uit.

hobbitscones

Doen we dat! :)

Woensdag 15 juli in Zwolle om 18:15 Jurassic World 3D (Pathé bioscoop).

Als iemand nog besluit mee te gaan, ik denk dat dit alle info is.

Speaker

Misschien hoe laat en waar afspreken? Ik ken Zwolle echt niet, dus ik weet niet wat het slimst is. Misschien 18:00 bij de ingang van de pathe?