Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

bioscoop-uitje

Gestart door Speaker, juli 02, 2015, 02:21:37 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hobbitscones

Ja kan wel, ik ben sowieso altijd te vroeg bij alles.

Oeps, ik dacht altijd dat de Pathé altijd dichtbij het station was. Ik zal ook even moeten zoeken woensdag.

hobbitscones

Ik doe dit in een aparte reactie zodat ik zeker weet dat dit op tijd gelezen wordt...

Ik ben officieel verhuisd, dus als je maandag liever hebt, kan dit. Hij speelt dan om 18:45, een halfuurtje later.

Speaker

Misschien is het dan beter om in Amersfoort naar de film te gaan. Daar zijn meer voorstelling die dag, waaronder 17:30 en 18:30. Ik weet niet wat jouw beter uitkomt?

hobbitscones

Goh, ik lees het nu pas, omdat het forum vond dat ik dit al gelezen had.

ik kan die van 17:30 wel als je vandaag bedoelt, maar dan moet ik het echt op tijd weten (ik pm wel mijn tel. nummer, dan kan eem smsje, en anders gewoon woensdag).

Melissa

Hoi  :wave:
Zijn er toevallig mensen die zin hebben om nog een keer een bioscoop-uitje te plannen? :)

Sabine

Ik heb wel interesse! :) (Als het tenminste op een dag/tijd is dat ik kan... Ik lijk nooit te kunnen als er meetings zijn :P)

Melissa

Oke leuk!! Ik hoop ook dat het gaat lukken :D
Ik zou het liefst op een donderdag- of vrijdagavond afspreken, maar in het weekend kan ook wel!

Sabine

Vrijdagavond, zaterdagavond en zondag kan ik vaak wel! :) In Utrecht? Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe Maze Runner film en naar The Martian (die komt 1 oktober uit).

Melissa

De nieuwe Maze Runner wil ik ook wel graag zien!
Ik woon zelf in Utrecht, dus daar gaat mijn voorkeur wel naar uit, maar reizen is ook niet zo'n probleem  :)

Briggy

Citaat van: Melissa op september 26, 2015, 12:01:52 AM
De nieuwe Maze Runner wil ik ook wel graag zien!
Ik woon zelf in Utrecht, dus daar gaat mijn voorkeur wel naar uit, maar reizen is ook niet zo'n probleem  :)

Er opent deze maand een nieuwe bioscoop, Cinemec Utrecht. Het ligt naast de snelweg, bij het OV. Dus dat is misschien een idee.
12-1-2015 <3 MarkA

Melissa

Citaat van: Briggy op september 26, 2015, 12:43:52 PM
Er opent deze maand een nieuwe bioscoop, Cinemec Utrecht. Het ligt naast de snelweg, bij het OV. Dus dat is misschien een idee.

Oja, daar heb ik laatst ook iets over gelezen. Volgens mij is ie al geopend, dus dat is inderdaad ook een optie :)

Sabine

Nou, veel interesse verder  :P

Welke bioscoop maakt me overigens niet uit, de andere bioscopen in Utrecht zijn voor mij ook goed te bereiken.

Vonna

Hi Hi,

Ik ben wel een film fanaat dus een keer een bioscoop uitje is best leuk.
The Maze runner heb ik al gezien en een aanrader.
Als jullie naar deze film gaan veel plezier. Ik ga een andere keer graag mee.

Ik wil nog naar
Hitman: Agent 47
Everest
The Transporter
The Martian

Melissa

Citaat van: Mikasa op september 28, 2015, 07:42:25 PM
Nou, veel interesse verder  :P

Hahaha :P
Zullen we dan maar met z'n tweeën naar de Maze Runner? Ik kan aankomend weekend wel, komt jou dat ook goed uit??

Citaat van: Vonna op september 28, 2015, 08:40:50 PM
Ik wil nog naar
Hitman: Agent 47
Everest
The Transporter
The Martian


Everest lijkt mij ook wel gaaf! Ik heb me nog niet zo verdiept in de andere films op je lijstje :P

hobbitscones

Hitman raad ik vooral aan als je de game verder niet kent, dan is hij wel leuk. Zodra je de game kent niet zozeer (vanuit wat ik begreep van anderen, ik heb de game dus niet gespeeld). :)