Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

'poekd 'kfd pok

Gestart door Triple a, augustus 20, 2006, 11:14:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Triple a

Ipoj. Asoij apoj aijemn ynmn oi,.m oai,.M oiujk aw by lhiuoh ljeko. Sy bhoiu wfmn kj lkj huy yuten ioj,m.


lun iok.

Lih



littlefanny

:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Ereinion

hio kdmrfekn oasej dsa rfer oakfhn opkgr asew  ???
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

 >:( hgerron mreseyfb hasefre klpbtunyh !!
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Ik dacht dat ze hier in Azie onverstaanbaar praatten, maar ..... ???
'T is toch geen nachtmerrie, dat ik zo thuis kom en niemand meer versta?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Tempesta

Cool, codetaal ;D.

Is het lettervolgorde omkeren... nee.
Is het blind typen maar je vingers opzettelijk verkeerd hebben... nee.
Is het een letter in het alfabet eerder... nee.
Is het een letter in het alfabet later... nee.
Is het meerdere letters naar voren of naar achteren... nee.

Hmmm. Mss toch een vreemde taal ???.

petra1963

 :D Ja, de taal heet MSEJHKIRBCOR, en is heel zeldzaam.. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

littlefanny

Ik verklaar mezelf bij deze analfabeet 8)
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Zonnekind

Ik denk dat je gewoon wat op je toetsenbord kan tokkelen. Geen kat die je verstaat maar misschien wel een idee om van je frustraties af te komen! ;D En zo kan ik misschien ook eens met Drievoudig A communiceren :schater:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Triple a

#9
CiteerJa, de taal heet MSEJHKIRBCOR, en is heel zeldzaam..



Citaat van: Zonnekind op augustus 22, 2006, 11:15:10 PM
Ik denk dat je gewoon wat op je toetsenbord kan tokkelen. Geen kat die je verstaat maar misschien wel een idee om van je frustraties af te komen! ;D En zo kan ik misschien ook eens met Drievoudig A communiceren :schater:


Ja. I started this one the other board after once again having to rewrite my entire post because my keyboard was an inch or so off of where I normally place it (i don't usually look at the screen while typing).

We're having quite a bit of fun with it over there - its went from random nonsense to nonsense that is a converstaion.

Ie.

Citeeriosis: I own j00 n00bs!
Trip: NYAH, Niea Vittle Vro - Nu, Nu, Nu. Tyat Bck ty vove ro Dj!!!!
wild 7: Whumbe mnum? *kanfas-id*
Trip:  Nieatche - Vrig Shustor  

which is kind of like saying:
Citeeriosis: I own you newbies.
Trip: No, No little brother - No, No, Not. Give them back or hand them over to DJ!!!!
wild 7: Who are you - his mom?
Trip: Nope, I'm his big sister

I figured you guys would be confused by it just because you are used to my not posting in dutch as it is.
So does this oyh poiyr kjbn wtrhkj?

littlefanny

het spijt me, ik spreek geen engels. Zou u alstublieft Nederlands willen spreken? :P
ik snap dr gewoon nog steeds niets van
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Ik heb geprobeerd het hardop uit te spreken, maar dan komt er nog niets zinnigs uit. Misschien kun je het in het Twents proberen, Drievoudig A?  ;) Dan snap ik het vast!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Triple a

Citaat van: Ereinion op augustus 23, 2006, 06:21:17 PM
Ik heb geprobeerd het hardop uit te spreken, maar dan komt er nog niets zinnigs uit. Misschien kun je het in het Twents proberen, Drievoudig A?  ;) Dan snap ik het vast!

sometimes it doesn't make sense. Like if I wrote: Olk yunt frng beyro nie. - I'm just hitting random letters.


By thw way what is Twents? I don't know that word and neither does my translator.


Iosis does it by mixing up the letters of words. So he would write: "I cna sware, Sosie untoodred thaw ouy jsut dias." for "I can swear, Iosis understood what you just said." (i think this missing s in understood is a typo.).


When I'm actually trying to say something, I write out the sounds of the words, with different letters than what we normally say (and try my best to keep them from looking the words I want.)
for example I wrote: Mie se prawhd fo ew.
Mie - (me, well actually "i" but i was hard to change)
se - so
prawqd - proud
fo - for
ew - you

In the words of Fallen on the other aven: No worries. It is a difficult language.

Just remember its nonsense and you'll make sense out of it  ;D.


http://asexuality.org/discussion/viewtopic.php?t=18189&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ereinion

Twents is het dialect uit de regio waar ik vandaan kom  ;D

Maar post je hier nu in het engels of in het nederlands? Ik denk ook dat het een groot probleem is dat wij de letters anders uitspreken. Als ik 'I' moet opschrijven, zoals ik het in het engels uitspreek, dat wordt het waarschijnlijk 'ei' of 'eij'. Maar ik denk dat jullie in het engels de 'ei'-klank niet kennen, klopt dat?

sohw led mie traai, dos dis meek sens?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.