Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

TLC zoekt (LHBT+) singles

Gestart door Imogen, juli 21, 2015, 08:07:50 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Imogen

Het televisiekanaal TLC is op zoek naar:
COC Nederland

TV-zender TLC is op zoek naar leuke singles voor een nieuw tv-programma! Ben of ken jij een leuke single tussen de 25 t/m 39 jaar die een relatie verdient?
(beetje ongelukkig geformuleerd, want eigenlijk verdient iedereen een leuke relatie, maar goed...)
Heb jij 3 leuke vrienden die willen helpen zoeken naar de liefde van je leven? Geef je dan nu op! Mail naar: info@datingwithtlc.com

Ik wil me voor dit programma aanmelden. Wie zou 1 van de 3 willen zijn om me te helpen aan een leuke aseksuele relatie? Is meteen ook zichtbaarheid voor aseksualiteit, als ze me uitkiezen om aan het programma mee te doen.
Of misschien durf je zelf wel mee te doen aan dit programma. Briggy valt al af want die is al voorzien hahaha

Ben benieuwd of ze reageren en o ik mee mag doen..... :bloos:
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Edewecht

Citaat van: Dutch Ace op juli 21, 2015, 08:07:50 PM
(...) want eigenlijk verdient iedereen een leuke relatie, maar goed... (...)

Iedereen? 'Verdienen' misschien wel, maar niet iedereen wil  een relatie.

En zelf zou ik het zeker niet via de tv willen doen, laat staan via TLC.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

hobbitscones

Nee, als het om TLC gaat meld ik me liever ook af, maar er kijken inderdaad veel mensen (vooral vrouwen) naar, dus publiciteit is het wel.

Succes als je genoeg mensen weet te vinden hiervoor. :)

AceVentura

Citaat van: Edewecht op juli 22, 2015, 06:43:06 AM
Iedereen? 'Verdienen' misschien wel, maar niet iedereen wil  een relatie.
Precies mijn eerste reactie doen ik dat las.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Imogen

Tja, iedereen maakt andere keuzes. Daar ben ik niet minder door dan een ander, hoop ik.
En ik ben wel op zoek naar een romantische (lat)relatie, anders zou ik me niet voor het programma aanmelden.

En wat de "eigenlijk verdient iedereen een leuke relatie" betreft...was een quote van het bericht geplaatst in de oproep van COC Nederland. Dus niet van mij.
Dus als je geen relatie wil, meld je je dan vooral NIET aan. En al helemaal niet bij TLC...
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Briggy

Haha ik zou echt nooit meedoen met een dating programma, ben ik veels te verlegen en camera shy voor ;). Grappig dat je aan mij dacht.

Zag vandaag in de plaatselijke Albert Heijn ook een folder liggen over het programma. Ben benieuwd hoe ze te werk gaan.
12-1-2015 <3 MarkA

AceVentura

Citaat van: Dutch Ace op juli 23, 2015, 11:41:31 AM
Tja, iedereen maakt andere keuzes. Daar ben ik niet minder door dan een ander, hoop ik.
Volgens mij zegt niemand dat .... mocht mijn opmerking wel zo overgekomen zijn:  :cake: :handschudden:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler