Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Groningen meet: high tea 28 februari

Gestart door hobbitscones, juli 23, 2015, 06:38:20 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Krukel

Oké, nu weet ik het zeker: mijn vriendin komt toch niet mee.

hobbitscones

Okay, dankjewel voor het op tijd laten weten! :)

De ge-update lijst.  ;D
- Hobbitscones
- Stevie1992 (+1 zonder account)
- Stravagante
- earsteamelje
- JM
- Krukel
- Miso

Totaal blijft 8.

earsteamelje


Heey, het spijt me heel erg, maar ik ga op kraamvisite op de 23ste!
Mijn tante heeft een baby gekregen, en dan is de enige tijd dat iedereen tijd heeft D:
Echt sorry dat ik niet kan komen, maar ik hoop dat het toch nog heel gezellig wordt voor jullie :D


hobbitscones

Okay, bedankt voor het op tijd laten weten. :) Veel plezier!

Stravagante

Ja... Dat wordt 'm voor mij ook niet meer.  :-X
Er is wat tussen gekomen.
When you raise the most valid of points, you will be grazed by the most hollow of souls, and the most vacant of personages.

hobbitscones

Okay, ik hoop dat allen die niet kunnen in elk geval voor morgen afzeggen, want dan reserveer ik.  :)

- Hobbitscones
- Stevie1992 (+1 zonder account)
- JM
- Krukel
- Miso

Groep van 6 is nog steeds lekker knus.  ;D
Heb echter een poos niet van allen gehoord, ik hoop dat ze dit in hun agenda hebben.

Edewecht

Die dag ga ik Zuidwaarts, dus ik ben er definitief niet bij.
Maar ik wens jullie een hele leuke bijeenkomst! Tof dat je dit hebt georganiseerd, Hobbitscones  :klap:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

JM

Ik ben er bij zondag!  Idd een leuk initiatief van jou, hobbitscones!

hobbitscones

Volgende keer zorgen we dat je er wel bij bent Edewecht. ;)

Dank jullie wel! Ik ben helemaal van de high teas sinds ik in Leeuwarden een heb gehad, dus het kon gewoon niet anders!  ;D

JM

even een praktisch vraagje over morgen. Hoe herkennen wij elkaar?

hobbitscones

Als je een dame ziet met links zwart en rechts blond haar, dan heb je mij gevonden. Ik zal ook wel een Spyro the Dragon shirt aandoen, weet niet of mensen bekend zijn met dit spel, maar het is een paarse draak. :) Ik denk dat de wachtende houding voor een deur ook wel zal helpen, haha.

Vergeet niet dat het om 13:00, dat is de tijd waarvoor ik het heb gereserveerd, dus als men op tijd komt stel ik dat erg op prijs.

Dark_Lord_

Jammer dat ik me vandaag pas geregistreerd heb. Anders had ik dit nog wel bij willen wonen, gezien Groningen voor mij nog wel goed te reizen is.
Seks is net een menselijke nabootsing van een Ikea product...
1. Haal de onderdelen uit de verpakking.
2. Stop pin A in opening B

hobbitscones

Jammer! Het is maar dat ik zo kort af niet iemand toe kan voegen aan de reservering, maar ik wil sowieso meer meetings in Groningen. Al die andere zijn juist voor mij weer zo moeilijk te bereiken (of vooral duur!).

Stevie1992

Mijn haar heeft nog steeds een beetje een groene schijn van toen ik het blauw had geverfd :p maar verder is het gewoon blond
en met mijn 1.80 steek ik ook wel boven een hoop mensen ujit

En sowieso moeten we meer meets in het noorden doen en lekker veel mensen verzamelen :cheerleader: :grouphug:
Misschien kunnen we ook een groep op facebook maken zodat als mensen zoeken op nederlandse/noordelijke/groningse ofzo dat ze dan ook wat vinden :D
I need no reasons, I simply.. am

hobbitscones

Ik kom 20 cm onder jou uit, maar ik ben dan toch ook een hobbit. :D

Inderdaad, meer meetings zou fijn zijn, zolang ik niet elke keer hoef te bedenken wat het gaat worden, want dan hebben we echt elke keer een high tea ben ik bang! ;D In Leeuwarden hebben ze namelijk ook een leuke Ierse pub met een high tea, en ik vind een excuus om Engels te praten altijd fijn!

Ik weet nog niet hoe succesvol zo'n Facebook groep zou worden, maar het is een idee!