Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Groningen meet: high tea 28 februari

Gestart door hobbitscones, juli 23, 2015, 06:38:20 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dark_Lord_

Citaat van: hobbitscones op augustus 23, 2015, 01:02:27 AM
Jammer! Het is maar dat ik zo kort af niet iemand toe kan voegen aan de reservering, maar ik wil sowieso meer meetings in Groningen. Al die andere zijn juist voor mij weer zo moeilijk te bereiken (of vooral duur!).

Dan wacht ik een komende meeting wel af, waar ik hoogstwaarschijnlijk wel bij zal zijn.
Voor nu wens ik degenen die gaan veel plezier vanmiddag.
Seks is net een menselijke nabootsing van een Ikea product...
1. Haal de onderdelen uit de verpakking.
2. Stop pin A in opening B

hobbitscones

Dankjewel, moet goed komen. Tot de volgende meeting!

Miso

Ik ben er bij vandaag, stap zometeen in de auto!

hobbitscones

Met de zondaagse dienstregeling zal ik ruim een halfuur te vroeg zijn, dus ik zal nog even rondwalen in de stad gezien ik heb begrepen dat er tegenwoordig op de zondag meer winkels open zijn. Zolang ik maar wat anders kan doen dan stilstaan. :P

Tot dan!

Krukel

Ik ben er ook bij! Ik neem ruim de tijd op de fiets, dus ik ben waarschijnlijk ook iets te vroeg. Alleen ietsje minder dan een half uur :P

JM

Ik ben nu op het station.  Drie kwartier te vroeg.

Stravagante

Als jullie na afloop over Noorderzon gaan kan ik er ook nog wel even bijkomen.
When you raise the most valid of points, you will be grazed by the most hollow of souls, and the most vacant of personages.

hobbitscones

Helaas heb ik dit niet gelezen, Stravagante. :( Ik had tot 13:00 nog even op mijn telefoon gekeken, maar daarna had ik mijn internet uitgezet.

Het was in elk geval gezellig en ik denk wel van herhaling vatbaar!

Stevie1992

Bios! Bios! Bios! :p

Was erg gezellig vandaag en snel weer met iedereen en alle andere mensen die willen :D
I need no reasons, I simply.. am

Wayfarer

Ik moet hier echt vaker kijken, ik heb dit helemaal gemist! :( Ik was een groot deel van de vakantie weg, dus kijk vandaag net pas weer op het forum. Volgende keer ben ik er wel bij!

Edit: het valt me ook op dat er meer mensen uit Groningen omstreken lid zijn geworden van het forum de laatste tijd. Dan lukt het ons misschien beter om vaker iets op te zetten?! Zou leuk zijn, de enige ace die ik ooit persoonlijk heb ontmoet was toen ik op vakantie was in Schotland.

hobbitscones

Ik hoop het. Ik denk eraan om een volgende high tea echter in Leeuwarden te plannen, als hier genoeg behoefte aan is. Ik vind het nu alleen nog te vroeg. :)

Ratlook

Citaat van: hobbitscones op augustus 29, 2015, 02:07:22 PM
Ik hoop het. Ik denk eraan om een volgende high tea echter in Leeuwarden te plannen, als hier genoeg behoefte aan is. Ik vind het nu alleen nog te vroeg. :)

Als je het in Leeuwarden doet kom ik waarschijnlijk ook [als het mag]

Dat is tenminste een klein beetje in mijn buurt  ;)

---

hobbitscones

Waarom zou het niet mogen? Zodra ik een topic ervoor open maak, gewoon zeggen dat je erbij wilt zijn.

hobbitscones

Hebben mensen behoefte aan een nieuwe Groningen meet op zondag 28 februari?

Zo ja, is een high tea weer leuk, of iets anders leuker?
En @ moderators, moet ik hier een nieuw topic voor openen? Is dit handiger?

Hoewel ik zei dat ik een volgende keer in Leeuwarden wilde, je krijgt mij 's weekends Leeuwarden niet in gezien het dan te duur voor mij wordt.

Koffie

Dat mag je helemaal zelf weten. :) Maar ik zou zeggen: Laat zo staan maar zet de nieuwe datum in de topictitel. Of pas de titel in zijn geheel aan, bv. Groningenmeet'. Maar een heel nieuwe kan ook hoor, zeker als de activiteit op zich los staat van de vorige high-tea-meet.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie