Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Groningen meet: high tea 28 februari

Gestart door hobbitscones, juli 23, 2015, 06:38:20 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

monochrome

Yay een meet in Groningen. :D Daar zou ik wel bij willen zijn. En high tea klinkt voor mij prima :)
If you are not here, there is no meaning at all.
Warm days and new meetings; everything is just junk, all I want is you.
Fate is such a terribly fragile thing.

If we meet again, I will give you this ring.
Someday if we meet again, I will not leave you. Ever.

Stevie1992

Daar kan ik me wel weer in vinden :)
I need no reasons, I simply.. am

I.


Edewecht

@Hobbitscones, Je stelde zondag 28 februari voor? Dan hou ik die dag vrij!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

hobbitscones

#64
Ik was al bijna bang dat er geen interesse was! :D

Inderdaad zondag 28 februari, ik zal morgen even de eerste post aanpassen gezien er dus geïnteresseerden zijn. Nu eerst maar naar bed.

Maar wel met de vraag: weer bij 't Feithuis, of kennen anderen nog een leuke plek dat high teas doet?

Verandering: de eerste post is gewijzigd met de correcte informatie.

Wayfarer

Ik kom daar ook graag heen! Ik zal het vrijhouden :)

Een high tea lijkt me leuk. Ik hoorde geloof ik laatst wel iets over een andere plek die ook leuk high teas deed, maar kan me niet herinneren wie dat zei of waar precies het was. Als ik het me weer herinner laat ik het weten!

Edit: zal ik dit ook delen op het internationale forum? Ik geloof dat er daar ook nog een aantal noorderlingen rondloopt die op dit forum niet zo actief zijn.

hobbitscones

Ik hoor dan wel graag ook hier over wie er komen voor het reserveren, want dat moet wel gebeuren natuurlijk. Iedereen mag verder komen, of ze nou van een ander aseksuele forum komen of niet.
Er is genoeg tijd om nog een andere locatie te bedenken. :)

Lijst van mensen tot nu toe (want ja, dat doe ik nou eenmaal):
- hobbitscones
- monochrome
- Stevie1992
- I.
- Edewecht
- Wayfarer

Laat me weten of je opeens niet kan. Waarschijnlijk zal ik ongeveer 5 dagen van te voren reserveren.

Stevie1992

#67
Madelon wil ook graag weer mee  :wave: zal even via directe lijn aan earsteameltje vragen of ze nu wel kan en er was nog een Zachary (die schijn jij al een keer ontmoet te hebben, die buitenlandse student die in Groningen studeert) die ook heen wilde
I need no reasons, I simply.. am

hobbitscones

Ik zal er rekening mee houden. :)

Laat je weten of earsteameltje komt? En weet je het zeker van Zachary? Want ik vind dat moeilijk te definiëren uit die zin.

Zachary1987

I think I can reply in this post now!
Now I can say that I will choose to attend this meeting if only there would be no accident!
I would like to know more asexuals!

hobbitscones

I assume that's a yes. :)

Let us know if something comes up that makes you unable to attend the meeting.

Krukel


hobbitscones

Leuk!

- hobbitscones
- monochrome
- Stevie1992
- I.
- Edewecht
- Wayfarer
- Madelon
- Zachary1987
- Krukel
- ??? earsteameltje (moet nog geverifieerd worden)

Laat me weten of ik iemand vergeten ben.

NL: Laat alstublieft voor 23 februari weten of je niet kan (tenzij natuurlijk iets super onverwachts erbij komt kijken). Ik ga namelijk die dag reserveren (zoals ik zei, ongeveer 5 dagen van te voren).
EN: Please let me know before February 23 whether you have to cancel (unless something unexpected comes up after February 23). I want to make my reservation at February 23 (five days in advance just to be safe).

Stevie1992

Earsteameltje wil graag mee en waarschijnlijk neemt ze een vriendin mee. Ze zal binnenkort zelf ook nog even commenten
I need no reasons, I simply.. am

earsteamelje


Hallo! Zoals Stevie1992 al gezegd had wilde ik graag mee ^^ Zouden jullie het erg vinden als ik iemand anders meeneem? Zij zit ook op het spectrum en het leek haar hardstikke leuk om jullie allemaal te ontmoeten :D