Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Groningen meet: high tea 28 februari

Gestart door hobbitscones, juli 23, 2015, 06:38:20 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hobbitscones

Ik vind het prima hoor! Dan ga ik er vanuit dat ik jullie van verifiëren op de lijst. ;D

Zeester

Hoi, ik doe ook graag mee met de high tea. Lijkt me leuk jullie te ontmoeten! :wave: :cake:

hobbitscones


G86

Ik kom ook uit de provincie Groningen. Wat fijn dat er meetings georganiseerd worden!
Helaas kan ik die dag niet en als ik eerlijk ben lijkt het me ook best spannend. Ik praat er eigenlijk nooit over en stop het wel een beetje weg.

Munstre Charming

Ik ben pas op het forum gekomen en zie direct al leuke dingen.
Ik ben in het proces om na te denken of ik zal gaan, want de treinreis kost geld en ik heb niet al te veel daarvan.
Maar het lijkt me interessant andere ace mensen te ontmoeten!!
Dit is een groot dilemma....
Ik denk er nog even over na...
:wave:
Of course I'm in love!


....With my fictional husbando, cause he's so darn perfect!!!!!!!!!

Edewecht

Citaat van: G86 op februari 11, 2016, 07:30:19 PM

Helaas kan ik die dag niet en als ik eerlijk ben lijkt het me ook best spannend. Ik praat er eigenlijk nooit over en stop het wel een beetje weg.


Het is mooi dat je daar eerlijk over bent. Je moet niets, en als je er niet aan toe bent om mee te doen met een meeting, hoef je jezelf er niet toe te dwingen.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

hobbitscones

Dat is prima G86, wie weet lijkt het je een andere keer wel weer leuk. :) Groningen meets gebeuren niet al te vaak, dus er zit vaak veel tijd tussen, misschien dat je je dan prettiger voelt in deze community tegen die tijd.

Munstre, laat je me voor de 23e weten of je er zeker van bent? Dan ga ik namelijk reserveren. Kan me wel voorstellen dat het duur wordt hoor, gezien de high tea ook al niet bepaald gratis is. Ik weet niet waar je woont, maar zuidelijker van Groningen zijn ook vaak meetings (ik weet namelijk niet hoe grote treinreis Groningen voor jou is). In elk geval leuk dat je het overweegt. :)

Edewecht

Citaat van: hobbitscones op februari 12, 2016, 06:58:58 AM

Ik weet niet waar je woont, maar zuidelijker van Groningen zijn ook vaak meetings (ik weet namelijk niet hoe grote treinreis Groningen voor jou is). In elk geval leuk dat je het overweegt. :)


In Voorburg - zaterdag 13 februari http://asexuality.org/du/index.php?topic=4855.0
en in Nijmegen - zaterdag 26 maart http://asexuality.org/du/index.php?topic=4365.msg151460#msg151460
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Munstre Charming

Ik woon onder in Drenthe en ga doordeweeks op en neer met de trein naar Groningen voor mijn studie. Dus de lengte van de treinreis is niet iets dat me zorgen baart.  ;D
Ik vroeg me af of andere mensen die planden te gaan met de trein gaan en of groepsretour misschien een optie is?

En nog een vraagje los van de reis, zou het oké zijn om een vriendin mee te nemen? Ik vind het altijd spannend om nieuwe mensen te ontmoeten.
:wave:
Of course I'm in love!


....With my fictional husbando, cause he's so darn perfect!!!!!!!!!

Stevie1992

Nog even en we passen nergens meer aan een tafel  :D het wordt al zo populair.
I need no reasons, I simply.. am

monochrome

Citaat van: Munstre Charming op februari 12, 2016, 09:36:41 AM
Ik vroeg me af of andere mensen die planden te gaan met de trein gaan en of groepsretour misschien een optie is?

Ik reis vanuit Assen, dus vanaf daar zou je in principe met 40% korting met mij mee kunnen reizen. Het is wel maar voor een deel van de rit als je verder dan Assen reist, dus misschien is het een beetje lastig. Laat maar weten!
If you are not here, there is no meaning at all.
Warm days and new meetings; everything is just junk, all I want is you.
Fate is such a terribly fragile thing.

If we meet again, I will give you this ring.
Someday if we meet again, I will not leave you. Ever.

G86

Mag je wel iemand meenemen naar de meetings? Alleen zou ik het ook niet durven.

Munstre Charming

Monochrome, dank je voor je aanbod, maar ik heb zelf al een studentOV.   :handschudden:
Maar fijn dat je me probeert te helpen!
Alleen als er genoeg mensen waren, dan zou een groepsretour goedkoper uitkomen.

Ik denk dat ik aankomende maandag zeker weet of ik ga of niet ga. Zondag is er Tsunacon, een animeconferentie en ze verkopen daar merch.
Het ligt er aan hoeveel merch er van mijn fav anime wordt aangeboden of ik veel koop of niet.
Als ik niet veel heb uitgegeven, dan ben ik wel van plan naar de high tea te gaan.
Als ik lig rond te wentelen in merch moet ik daar maar genoegen mee nemen.....  :rollol:

:wave:
Of course I'm in love!


....With my fictional husbando, cause he's so darn perfect!!!!!!!!!

Edewecht

Citaat van: G86 op februari 12, 2016, 02:15:29 PM

Mag je wel iemand meenemen naar de meetings? Alleen zou ik het ook niet durven.


Ja hoor, waarom niet. In Nijmegen was ook ooit iemand 'niet alleen', en had iemand meegenomen als 'begeleiding'.
Als die iemand maar niet moeilijk doet over aseksualiteit  :D !

Citaat van: Munstre Charming op februari 12, 2016, 09:36:41 AM

Ik woon onder in Drenthe (...)


Ik woon in Emmen.  :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

hobbitscones

#89
Citaat van: Munstre Charming op februari 12, 2016, 09:36:41 AMEn nog een vraagje los van de reis, zou het oké zijn om een vriendin mee te nemen? Ik vind het altijd spannend om nieuwe mensen te ontmoeten.
:wave:
Citaat van: G86 op februari 12, 2016, 02:15:29 PM
Mag je wel iemand meenemen naar de meetings? Alleen zou ik het ook niet durven.
Zolang mensen het weten is het vaak prima, in elk geval bij deze meeting sowieso voor het reserveren. :)
En zoals Edewecht zei, zolang ze maar niet moeilijk doen over aseksualiteit.

Citaat van: Stevie1992 op februari 12, 2016, 11:55:02 AM
Nog even en we passen nergens meer aan een tafel  :D het wordt al zo populair.
Haha, ze gaan daar vast wel wat op verzinnen. Volgens mij herinner ik me dat je juist speciaal voor meer dan 10 mensen kon reserveren.

Citaat van: Munstre Charming op februari 12, 2016, 02:29:34 PM
Ik denk dat ik aankomende maandag zeker weet of ik ga of niet ga. Zondag is er Tsunacon, een animeconferentie en ze verkopen daar merch.
Het ligt er aan hoeveel merch er van mijn fav anime wordt aangeboden of ik veel koop of niet.
Als ik niet veel heb uitgegeven, dan ben ik wel van plan naar de high tea te gaan.
Als ik lig rond te wentelen in merch moet ik daar maar genoegen mee nemen.....  :rollol:

:wave:
Ooh logisch! Ik ben ook geld aan het achterhouden voor een conferentie.