Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Groningen meet: high tea 28 februari

Gestart door hobbitscones, juli 23, 2015, 06:38:20 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Riccii

Hoi! Ik vond dit via tumblr, ben nieuw op het AVEN forum maar ik woon in Groningen en het lijkt me heel leuk om ook te komen, eventueel met drie andere aces maar voor sommige van hen hangt het af van roosters etc, dus ik vroeg me af tot wanneer je je hiervoor kan aanmelden?

Stevie1992

Heej Riccii,

graag laten weten voor de 23e want dan kan er gereserveerd worden :)
I need no reasons, I simply.. am

hobbitscones

Stevie was me voor, je hebt inderdaad tot de 23e

Even de lijst updaten dan maar weer! Laat het weten als ik iemand ben vergeten.

- hobbitscones
- monochrome
- Stevie1992
- I.
- Edewecht
- Wayfarer
- Madelon
- Zachary1987
- Krukel
- earsteameltje
- Zeester

Onzekerheden:
- earsteameltje wilde iemand meenemen, laat weten of deze meekomt voor de 23e, anders reserveer ik zonder.
- Munstre Charming gaf aan dat diegene nog wilde nadenken.
- Munstre Charming wilde ook iemand meenemen, laat ook weten of deze meekomt voor de 23e.
- Ricci, kom jij wel definitief? Of ligt dat ook aan de drie anderen? Ik hoor het nog wel.

:)

Met de definitieve mensen zijn wel al een groep van 11 man, wanneer de anderen ook erbij komen 18! Leuk!

Edewecht

Citaat van: hobbitscones op februari 16, 2016, 07:26:53 AM

Met de definitieve mensen zijn wel al een groep van 11 man, wanneer de anderen ook erbij komen 18! Leuk!


Blijkt maar weer: er gaat niets boven Groningen  :schater:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Stravagante

's middags kan ik ook wel komen, zal 5 uur / half 6 wel weer weg moeten want heb andere verplichtingen die avond.
When you raise the most valid of points, you will be grazed by the most hollow of souls, and the most vacant of personages.

Munstre Charming

Mijn vriendin is soms nogal vaag als het op antwoorden aankomt..... Ik heb haar wel gevraagd of ze mee wou, maar het antwoord is nog in process. Ik zal ervoor zorgen dat ik het spoedig krijg.....
:wave:
Of course I'm in love!


....With my fictional husbando, cause he's so darn perfect!!!!!!!!!

hobbitscones

Citaat van: Edewecht op februari 16, 2016, 07:24:20 PM
Citaat van: hobbitscones op februari 16, 2016, 07:26:53 AM

Met de definitieve mensen zijn wel al een groep van 11 man, wanneer de anderen ook erbij komen 18! Leuk!


Blijkt maar weer: er gaat niets boven Groningen  :schater:
:cheerleader:

Citaat van: Stravagante op februari 16, 2016, 07:32:47 PM
's middags kan ik ook wel komen, zal 5 uur / half 6 wel weer weg moeten want heb andere verplichtingen die avond.
Het is al vanaf 13:00, om 17:00 zijn alle lekkere hapjes ook wel op denk ik, dus dan is het belangrijkste geweest toch? ;D Of is dat de hobbit in mij die spreekt...

Maar dat is prima joh, het is al leuk dat je ook op de meeting komt.

Citaat van: Munstre Charming op februari 16, 2016, 08:04:07 PM
Mijn vriendin is soms nogal vaag als het op antwoorden aankomt..... Ik heb haar wel gevraagd of ze mee wou, maar het antwoord is nog in process. Ik zal ervoor zorgen dat ik het spoedig krijg.....
:wave:
Altijd fijn. :P Ik hoor het vanzelf wel.

Kom jij alleen als zij meekomt, of kom je ook als ze niet mee wil? Want dat wist ik ook niet zo zeker. :)

Edewecht

Citaat van: hobbitscones op januari 10, 2016, 02:25:22 PM

Lijst van mensen tot nu toe (want ja, dat doe ik nou eenmaal):
(...)


Petje af voor je organisatietalent, Hobbitscones  :klap:
Met zoveel 'misschien 's en 'je hoort nog 's zou ook ik overzichtslijstjes moeten bijhouden  :D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Munstre Charming

Denk ik eindelijk een keer iets sociaals te doen, check ik mijn rooster:

Herkansing week begint maandag 29 feb! :banghead:

(Internal Screaming)  :rollol:

Laat maar......
Schrijf mij maar uit.

Hopelijk is het niet de laatste keer dat er iets bij me in de buurt wordt georganiseerd....
:wave:
Of course I'm in love!


....With my fictional husbando, cause he's so darn perfect!!!!!!!!!

Riccii

Citaat van: hobbitscones op februari 16, 2016, 07:26:53 AM
- Ricci, kom jij wel definitief? Of ligt dat ook aan de drie anderen? Ik hoor het nog wel.

Ik kom definitief, twee van de drie komen hoogstwaarschijnlijk, één definitief niet.

Stravagante

Dan geef ik mij hierbij op voor deze meeting.  Moet ik alleen nog weten waar  ;D
When you raise the most valid of points, you will be grazed by the most hollow of souls, and the most vacant of personages.

hobbitscones

Citaat van: Edewecht op februari 17, 2016, 05:58:49 PM
Citaat van: hobbitscones op januari 10, 2016, 02:25:22 PM
Lijst van mensen tot nu toe (want ja, dat doe ik nou eenmaal):
(...)
Petje af voor je organisatietalent, Hobbitscones  :klap:
Met zoveel 'misschien 's en 'je hoort nog 's zou ook ik overzichtslijstjes moeten bijhouden  :D
Organisatietalent weet ik niet, maar wel ervaren lijsten maker! :P Ik ben gewoon iemand die altijd alles zeker wil weten of het goed gaat; keerzijde is dat ik compleet in de stress kan schieten als dit niet zo is. Daarom plan ik verjaardagsfeestjes ook altijd ruim twee maand van te voren.

Citaat van: Munstre Charming op februari 17, 2016, 06:36:18 PM
Denk ik eindelijk een keer iets sociaals te doen, check ik mijn rooster:

Herkansing week begint maandag 29 feb! :banghead:

(Internal Screaming)  :rollol:

Laat maar......
Schrijf mij maar uit.

Hopelijk is het niet de laatste keer dat er iets bij me in de buurt wordt georganiseerd....
:wave:
Och, dat komt net weer ongelukkig uit. Ik wens je wel succes met je herkansingen! Wel goed dat je je prioriteiten op een rijtje hebt. En hey, als een ander het niet doet, organiseer ik vanzelf wel weer een meeting in Groningen, maar ik doe dit niet al te snel achter elkaar. Ik ga er vanuit dat je +1 dan ook niet erheen gaat (vanzelfsprekend, maar om zeker te weten)?

Citaat van: Riccii op februari 17, 2016, 07:24:25 PM
Citaat van: hobbitscones op februari 16, 2016, 07:26:53 AM
- Ricci, kom jij wel definitief? Of ligt dat ook aan de drie anderen? Ik hoor het nog wel.
Ik kom definitief, twee van de drie komen hoogstwaarschijnlijk, één definitief niet.
Alright, dankjewel! Dan zal ik dat in mijn volgende lijst onthouden. Als ik niks nieuws hoor, reserveer ik voor jou en die twee alsnog wel, gezien je "hoogstwaarschijnlijk" aanduid. :)

Citaat van: Stravagante op februari 18, 2016, 12:15:36 PM
Dan geef ik mij hierbij op voor deze meeting.  Moet ik alleen nog weten waar  ;D
Een reactie is genoeg om je aan te melden, en als je met "waar" bedoelt waar het zich afspeelt, in de eerste post staat informatie over de locatie van de meeting.

Stevie1992

Misschien dat ik volgende keer ook wel een datum prik, er is iemand die wel graag heen wil maar elke keer niet kan.
Dus heb ik beloofd om of met haar te overleggen voor een datum (anders zul je zien dat ze dan op vakantie is over een half jaar ofzo) of dat ik zelf nog iets plan van een avondje iets of zelfs wat doe voor mijn verjaardag.. al is die al wel heel snel
I need no reasons, I simply.. am

Munstre Charming


[/quote]
Och, dat komt net weer ongelukkig uit. Ik wens je wel succes met je herkansingen! Wel goed dat je je prioriteiten op een rijtje hebt. En hey, als een ander het niet doet, organiseer ik vanzelf wel weer een meeting in Groningen, maar ik doe dit niet al te snel achter elkaar. Ik ga er vanuit dat je +1 dan ook niet erheen gaat (vanzelfsprekend, maar om zeker te weten)?

Dank je! En mijn plus 1 gaat inderdaad niet (LOL).
Als je over een tijd weer wat organiseert, zal ik zeker kijken of het dan wel in mijn planning past. Ik vind het jammer om te missen!
:wave:
Of course I'm in love!


....With my fictional husbando, cause he's so darn perfect!!!!!!!!!

hobbitscones

Citaat van: Stevie1992 op februari 18, 2016, 09:07:47 PM
Misschien dat ik volgende keer ook wel een datum prik, er is iemand die wel graag heen wil maar elke keer niet kan.
Dus heb ik beloofd om of met haar te overleggen voor een datum (anders zul je zien dat ze dan op vakantie is over een half jaar ofzo) of dat ik zelf nog iets plan van een avondje iets of zelfs wat doe voor mijn verjaardag.. al is die al wel heel snel
Klinkt goed.

Als het binnen een maand al is zou het inderdaad al heel snel zijn, echter weet ik niet wanneer je jarig bent. :P Maar ach, dat valt allemaal te bespreken met diegene.

Citaat van: Munstre Charming op februari 18, 2016, 09:08:57 PM
Dank je! En mijn plus 1 gaat inderdaad niet (LOL).
Als je over een tijd weer wat organiseert, zal ik zeker kijken of het dan wel in mijn planning past. Ik vind het jammer om te missen!
:wave:
Zolang je ermee rekening houd dat meetings voor zo ver ik weet alleen 's weekends voorkomen, de volgende meet ligt hoogstwaarschijnlijk niet in mijn handen. ;)