Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Groningen meet: high tea 28 februari

Gestart door hobbitscones, juli 23, 2015, 06:38:20 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Dark_Lord_

Wat jammer nou. Word er een meet in mijn buurt georganiseerd, en dan valt ie net op de dag dat ik een vriend van mij te logeren heb. Nja, volgende keer beter.
Seks is net een menselijke nabootsing van een Ikea product...
1. Haal de onderdelen uit de verpakking.
2. Stop pin A in opening B

hobbitscones

#106
Jammer, maar dit zal zeker niet de laatste meet zijn. :)

Nieuwe pagina, nieuwe lijst. :P

- hobbitscones
- monochrome
- Stevie1992
- I.
- Edewecht
- Wayfarer
- Madelon
- Zachary1987
- Krukel
- earsteamelje
- Zeester
- Stravagante
- Ricci (+2)

Onzekerheden:
- earsteamelje wilde iemand meenemen, laat weten of deze meekomt voor de 23e, anders reserveer ik zonder.

:cheerleader:

AceAro

Hallo allemaal,

Graag zou ik me op de valreep nog willen aanmelden. Ik kom volgende week graag! Als het zou kunnen neem ik iemand mee. Maakt het uit dat hij niet aseksueel is?

Hopelijk tot volgende week!

hobbitscones

Voor mij maakt het niet uit, maar moet deze persoon wel oké zijn met aseksualiteit en het niet erg vinden dat er waarschijnlijk veel over wordt gepraat.

Morgen ga ik reserveren. Ik weet nu ook dat earsteamelje's +1 definitief wel komt, dus dan zijn we samen met AceAro en de +1 met wel 18 man als ik goed heb geteld. :D

AceAro

Natuurlijk is hij er oké mee! Hij gaat juist mee om er meer over te weten te komen!

Gezellig dat we met zoveel zijn! Ik kan niet wachten om jullie zondag allemaal te ontmoeten!

Zachary1987

Many people seem to go then!
I really look forward to the meeting!!

Riccii

Ik kom definitief definitief met twee andere ace vrienden!
Nog een vraagje trouwens, hoe gaan we het doen met het geld? Moeten we dat overmaken naar iemand of zondag contant meenemen?

I.

En ik kan helaas niet, zo blijkt. Wellicht een volgende keer!

hobbitscones

@I.
Jammer, I.! Maar wel op tijd voor het reserveren, top!

@Ricci
Vorige keer konden we zelfs apart van elkaar pinnen. Ik vind het een beetje gek om 17 man proberen het geld te laten overmaken naar 1 persoon. Contant is natuurlijk wel het handigste.


Nederlands:
Vandaag ga ik rond de lunch reserveren. Het is niet erg als je om wat voor reden ook alsnog moet afzeggen (stel je wordt vet ziek ofzo), maar het zou wel top zijn als dit sowieso voor zondag is, want ik ben niet op de site wanneer ik eenmaal op de fiets stap en die kant op ga. Ik heb er in elk geval al zin in! En vergeet zondag niet dat het niet kosteloos is (helaas). :)

English:
I will make my reservation around lunch-time. It's okay if you have to cancel for whatever reason (in case you get sick or whatsoever), but it would be great if you'd cancel before Sunday, because I won't be on this site once I start getting to the place. I'm looking forward to it though! And don't forget it's not for free (sadly). :)

De groep / the group:
- hobbitscones
- monochrome
- Stevie1992
- Edewecht
- Wayfarer
- Madelon
- Zachary1987
- Krukel
- earsteamelje +1
- Zeester
- Stravagante
- Ricci +2
- AceAro +1

Zie je zondag! / see you Sunday!

En nog even de info nogmaals (in het Engels) / and the info once again (in English):
Date: Sunday, February 28.
Time: 13:00

Place: 't Feithuis
City: Groningen
Address: Martinikerkhof 10
Zip code: 9712 JG

Price of the high tea: 16,50 euros per person (at least it was last time), additional fees are applied if you order any extras
Website (Dutch): http://restaurant-feithhuis.nl/overige/high-tea-groningen/

It's really close to the Grote Markt, so all buses that go past it are fine. A few examples are:
- Bus 3 to Lewenborg
- Bus 4 to Beijum
- Bus 5 to Euroborg
Just make sure you get out at the Grote Markt. Of course using a bike works just as well. ;D

Als iets onduidelijk is, vraag maar raak! / If anything is unclear, just ask!

Ik heb hier een beetje een masterpost van gemaakt / I've kinda just turned this into a masterpost. :P

hobbitscones

Sorry voor de dubbele post.

NL:
Uh, ik heb gereserveerd... ze vroeg nog of er dieetwensen of vegetariërs aanwezig zijn. Dit kan ik nog aangeven. Laat allen graag weten of dit wel of niet relevant is.

EN:
I've made my reservation... she asked whether there are vegetarians or people with a specific diet. I can still pass through such information. I request all if you to let me know whether this is relevant or not.

Edewecht

Wat zorgvuldig en attent allemaal.
En wat een gedegen voorbereiding, hobbitscones!  :klap:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Zeester

@Hobbitscones
Dank je wel voor alle administratie en het reserveren!

Wat betreft dieetwensen: de courgette quiche wordt het niet voor mij...die mag iemand anders hebben. En fruit-achtige dingen ben ik ook niet van (wb substantie; smaak is ok). Als er verder genoeg variatie is qua hapjes vind ik alles best  :)

Zin in, tot zondag!

hobbitscones

#117
Dankjulliewel! :)

Citaat van: Zeester op februari 23, 2016, 05:57:42 PM
Wat betreft dieetwensen: de courgette quiche wordt het niet voor mij...die mag iemand anders hebben. En fruit-achtige dingen ben ik ook niet van (wb substantie; smaak is ok). Als er verder genoeg variatie is qua hapjes vind ik alles best  :)

Zin in, tot zondag!
Nja ik denk dat de locatie meer dieten bedoelt als glutenvrij etcetera, en gezien ik me geen courgette quiche kan herinneren (ik vind courgette namelijk vies) en het fruit mogelijk alleen in een stukje appeltaart kan zitten, denk ik dat dat nog wel valt te ruilen met iemand die liever wat extra van wat anders heeft. :)

Maar als je denkt dat ze er wat mee kunnen bij de high tea wil ik het alsnog wel doorgeven. Er is wel genoeg variatie naar mijn idee.

Edit: ik werd net gebeld door 't Feithuis, toevallig een andere groep van 17 man had ook gereserveerd om hetzelfde tijdstip en dat verwarde ze. Gaat dus lekker druk worden daar. :P

Wayfarer

Klinkt goed, ik heb er nu al veel zin in!

Moeten we nog iets doen om herkenbaar te zijn? Als er ook een andere groep van 17 mensen gereserveerd heeft kan dat ook voor ons verwarrend zijn :p

p.s.  :cake: voor het organisatietalent van hobbitscones! 17 mensen!? Dat is echt heel veel, dus echt heel gaaf :D

hobbitscones

Uh, zolang iedereen zich meld bij het meisje met voor de helft blauw en voor de helft zwart haar (zie tekening hieronder, vind ik fijner dan een foto, maar een foto zit wel in de prive sectie van het forum), komen we al ver denk ik. ;D Ik heb een kladblokje bij me met alle usernames, en alvast sorry als ik namen niet ga onthouden of gezichten ga associëren met usernames, is moeilijk met zo'n groep.

Ik ga er een beetje vanuit dat de mensen die nu al gereageerd hebben dus geen dieten/allergien hebben waarmee ze rekening hoeven te houden.

Je hoeft dus eigenlijk alleen mijn haarkleur te onthouden om me te herkennen.