Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

KOPPEN - VRT

Gestart door TBW, augustus 21, 2006, 02:21:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TBW

CiteerGoeiemiddag!



Ik werk voor het programma Koppen van de VRT nieuwsdienst en ben een mogelijke reportage aan het voorbereiden rond aseksualiteit.

Blijkbaar weten veel mensen niet wat aseksualiteit is en hoe het is om ermee te leven. Dit taboe willen we graag helpen doorbreken.

We zijn op zoek naar mensen die bereid zouden zijn hierover te getuigen maar contact opnemen met ons wil uiteraard niet zeggen dat wij onmiddellijk met een camera voor de deur staan. Een eerste gesprek is geheel vrijblijvend en daarin kunnen we samen verkennen of er al dan niet mogelijkheden zijn om dit onderwerp op een correcte manier aan te pakken.

Ik hoop van iemand van u een mailtje of telefoontje te krijgen.



Vriendelijke groeten,

Ik denk dat de reporter in kwestie zich ook ingeschreven heeft op dit forum.

TBW

Ik kan uiteraard niet meewerken aan zulk programma. Dan kan ik het wel schudden.

Ereinion

Natuurlijk. Als ze naar Borne willen komen mag het...  Wel cool dat er alweer iets gebeurd.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

bebe

ik zou best mee willen werken,maar wil absoluut niet met mijn kop op de tv,dat zie ik niet zitten,maar
ik zou wel als informant(haha dat klinkt) willen fungeren,maar dat is vast niet wat ze willen lijkt me.......

hoywegg

Degenen die eventueel wel willen meewerken kunnen misschien eens contact met mij opnemen, ook al wil je niet in beeld komen. Het zou gewoon al fijn zijn als ik er met een paar mensen over kan praten. Mail mij! gitte.vanhoyweghen@vrt.be

Viper

TBW, wat bedoel je? klinkt vrij ernstig...

Aan Gitte: heb net al enkele opnames achter de rug bij de concurrentie :-X
Ik wil gerust meewerken, maar zou het in de eerste plaats aan de rest willen overlaten (heb geen ambities om bv te worden  ;D)

hoywegg

Hey Viper,

Ik heb inderdaad gelezen dat er voor Open en Bloot ook opnames waren; ik denk wel dat we een totaal ander publiek hebben dan dat programma dus in dat opzicht is dat geen probleem. Maar ik begrijp wel dat je niet direct staat te springen om nog eens in de spotlights te staan.
Ik schrik er eigenlijk wel van hoeveel taboe er nog rond dit onderwerp hangt; ik had dat niet verwacht. Ik dacht dat er in onze samenleving nog weinig taboes waren maar blijkbaar vergis ik me daar toch in. Hoe komt dat eigenlijk?


bebe

Citaat van: hoywegg op augustus 22, 2006, 02:14:55 PM
Degenen die eventueel wel willen meewerken kunnen misschien eens contact met mij opnemen, ook al wil je niet in beeld komen. Het zou gewoon al fijn zijn als ik er met een paar mensen over kan praten. Mail mij! gitte.vanhoyweghen@vrt.be

ik heb je zojuist een pm gestuurd!

Ereinion

En dat ga ik ook doen.
Nog een  :cake: -elijk welkom trouwens, Hoywegg!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Viper

Hoe komt het....
Ik weet het ook niet. Het wordt gewoon niet echt aanvaad denk ik.

Ik denk dat men minder raar opkijkt als ik aan de toog zeg "we gaan elke zaterdag naar de parenclub om trios en partnerruil te doen" dan wanneer ik zeg "Ik en mijn vriendin kunnen meestal geen seks hebben omdat ze aseksueel is"

Seks is eigenlijk vrij "normaal" zodanig dat iemand die geen seks heeft een beetje als abnormaal gezien wordt.

Dat het publiek van koppen anders is geloof ik wel. (ik kijk zowel naar koppen als naar open en bloot  ;D).

Maar goed, als je echt moeite hebt om mensen te vinden, dan hoor ik het wel.

Groetjes


Zonnekind

Er is echt nog ontzettend veel taboe rond aseksualiteit... best erg. Daardoor kunnen wij ook minder met ons verhaal terecht bij vrienden en familie. Daarom is het zeker leuk dat er weer eens aandacht aan besteed wordt! :klap:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

hoywegg

Bedankt voor het  :cake:welkom Ereinion; vind het eigenlijk wel grappig, want ik lust helemaal geen taart :-)  ;D
Ik heb jou en Bebe trouwens nog een persoonlijk berichtje gestuurd!

bebe

ik had het gezien,heb je nog ff een pb teruggestuurd.
enne misschien dan dit liever als welkom ipv gebak?  :knuffel:

hoywegg

EEn  :knuffel: is altijd welkom!