Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Meeten Utrecht

Gestart door Fenna, september 03, 2015, 06:42:13 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fenna

Laatste bericht met afspraak voor morgen even hier gekopieerd:

Hi all!

Ik ben even zo vrij geweest om te bellen of we konden reserveren, aangezien ik me bedacht dat het zaterdag is morgen en normaal gesproken stervens druk in Stan en Co Tongue
Reserveren kon niet meer, dus ik heb (aangezien we nu met een best grote groep zijn) bij een ander leuk tentje gereserveerd:

Zaterdag 19 september om 13.00 bij:
Luc.

Adres: Voor Klarenburg 8, Utrecht
(dat is vlakbij de tijdelijke uitgang van Hoog Catherijne, handig voor de treingangers!)

Mochten jullie het daar niet mee eens zijn, ook prima, maar ik moet vanavond weg, dus kan nog wel lezen morgen (en eventueel Luc. afbellen Wink), maar iets anders regelen lukte niet meer en Luc. is vrij nieuw en ik vond het er de keer dat ik er was (2 weken terug) heel leuk!

Gereserveerd op "Fenna", dus je kunt gewoon naar binnen lopen en aansluiten.

Tot morgen!







Hi allemaal,

Ik wil al een eeuw eens mensen van hier ontmoeten, maar ben steeds te laat met t lezen van een topic, of kan niet.
Laat ik zelf eens een voorstel doen: komende zaterdag is t Manuscripta in Zwolle (boekending :)). Ik ga daar heen en vroeg me af of er mensen zijn die daar mee naartoe willen?

Zelf ben ik 30 en kom uit Utrecht (beetje achtergrondinfo leek me handig..?!). Mocht je niet naar manuscripta willen/kunnen.. Ik ben ook wel in voor een kop thee of koffie in Utrecht op zondagmiddag de 6e :p.

Hoop dat ik iemand kan meeten!

Groetjes Fenna

Eliza Harmony

Voor een kleinschalige meeting in Utrecht ben ik misschien wel te porren (één op één vindt ik toch altijd een beetje eng als ik de persoon in kwestie niet ken).
They say home is where the heart is
But my heart is wild and free
So am I homeless or just heartless?
    Home - Passenger

Naps

Hoi,

Ik wil graag aansluiten om er een mini-meeting van te maken ;)
Ik ben net nieuw op het forum. Ik lees pas sinds enkele dagen mee, en heb net een account gemaakt om hier te reageren.

Ik ben 26 en woon ook in Utrecht. Morgen kan ik niet, maar dan zouden we misschien een andere datum kunnen plannen? Misschien melden meer mensen zich nog.

Groetjes

Fenna

#3
Ja leuk!
Heb de titel even veranderd..
Mij lijkt t leuk om wat mensen te meeten..
We kunnen binnenkort gewoon ergens wat gaan drinken en kijken wie aan willen sluiten?

Ik roep maar wat:

Zaterdag 19 september om 14u bij Stan&Co Utrecht
(Op de Ganzenmarkt, vlakbij de Winkel van Sinkel)

Of

Zondag 20 september om 14u bij Stan en Co in Utrecht

Andere tijd kan natuurlijk ook.. Ik heb toevallig dat weekend leeg, dus vandaar dat ik die noem.

Who's in en welke komt jullie dan evt. het beste uit?


Briggy

Als er in de tussentijd niets tussen komt, kan ik beide dagen wel.  :)
12-1-2015 <3 MarkA

Melissa

Dat lijkt mij ook wel leuk! Ik ben 22 en woon in Utrecht :)
Waarschijnlijk kan ik dat weekend ook wel.

Naps

#6
Leuk, leuk! De 20e kan ik niet, de 19e wel!

Suzanna

Hee, ik zou misschien de 19e ook kunnen. Het is maar een uurtje reizen met de trein voor mij. Ken alleen Utrecht niet, maar ik moet het café wel kunnen vinden.
Kan nog zijn dat ik het te druk krijg met school, dus ik zal het nog wel laten weten!

Demiandproud

Geinteresseerd, niet zeker of ik kan.
Mode: exploration. Errors may occur. Please contact and leave feedback, if so. Answers to questions posed deeply appreciated. Community also appreciated.

Eliza Harmony

Leuk, leuk, leuk :cheerleader:

Maar helaas, de 19e gaat voor mij helaas echt niet lukken  :( Dan zit ik aan de andere kant van het land.

Nu zaterdag (de 12e) zou ik evenuteel wel kunnen (maar dat is zeker te kort dag).

Als het mooi weer is zou ik trouwens willen stemmen voor een picknick. In het Wilhelminapark of zo.
They say home is where the heart is
But my heart is wild and free
So am I homeless or just heartless?
    Home - Passenger

Melissa

Citaat van: Eliza Harmony op september 09, 2015, 06:51:45 PM
Nu zaterdag (de 12e) zou ik evenuteel wel kunnen (maar dat is zeker te kort dag).

Als het mooi weer is zou ik trouwens willen stemmen voor een picknick. In het Wilhelminapark of zo.

Dit weekend lijkt mij inderdaad een beetje te kort dag :P
Maar naar het park gaan vind ik wel een leuk idee!

Fenna

Euhh.. De 12e is wel kortdag ja :p (oeps.. Paar dagen vergeten te kijken).
Picknicken ook leuk! Wilhelminapark is bij mij om de hoek, chilll..
Als de 19e niet zo uitkomt.. Ik zou zondag de 27ste, of 3 of 4 oktober ook kunnen.
Zou leuk zijn als er dan nog meer bij kunnen zijn. Of laten we de 19e staan en plannen we een andere keer gewoon nog een?

Naps

We zullen waarschijnlijk nooit een dag zullen vinden dat iedereen kan. Ik vind Fenna's plan om anders gewoon nog een keer wat af te spreken wel goed, dan heeft iedereen die interesse heeft te meeten wel een keertje de kans  :klap:
Zo te lezen kunnen de 19e waarschijnlijk / misschien al vijf, dat lijkt me op zich best prima! :)
Zouden jullie ook om 1, ipv 2 uur, willen meeten?


Suzanna

1 uur kan ik halen! Spreken we dan nog steeds af bij het café of in een park?

Dit zal de eerste keer zijn dat ik naar een meeting kom, dus ik weet nog niet hoe dit allemaal werkt.
Ik zal wel makkelijk te herkennen zijn, draag altijd een hoedje en moet (om medische redenen) met een wandelstok lopen. Valt in ieder geval wel lekker op.

Naps

Met dit weer stel ik toch voor om ergens binnen te gaan zitten  ;)