Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Filmpje: Coming out to parents

Gestart door Speaker, september 13, 2015, 11:50:26 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Speaker

Een youtuber, Ashley Mardel, heeft een video gemaakt over (positieve en negatieve) verhalen van haar en 4 andere youtubers die uit de kast kwamen tegen hun ouders. Onder een van hen was ook een aseksueel (HeyoDamo). Het gaat dus niet specifiek over aseksualiteit, maar ik wou het wel delen omdat het een mooi filmpje is. Ik wist echter niet waar ik het kon plaatsen, vond het niet echt bij de topics "De ouders van een aseksuele" of "Leuke kom-uit-de-kast ervaringen" passen. De berichten onder het filmpjes zijn voornamelijk ervaring en/of advies van mensen met dit onderwerp.

https://www.youtube.com/watch?v=lX-YzB0JB5E

Edewecht

Citaat van: Speaker op september 13, 2015, 11:50:26 PM

Ik wist echter niet waar ik het kon plaatsen, vond het niet echt bij de topics "De ouders van een aseksuele" of "Leuke kom-uit-de-kast ervaringen" passen.


Prima plek hier!  :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)