Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Column Hanneke Felten

Gestart door Imogen, oktober 27, 2015, 06:35:37 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Imogen

Na een fijn gesprek met Hanneke Felten (medewerkster van Movisie Utrecht en columnist bij Sociale Vraagstukken) na de afsluiting van de Niet Alleen Anders Dag, kreeg ik recentelijk een mail van haar of zij een geschreven column over mij en aseksualiteit zou mogen plaatsen op de site van Sociale Vraagstukken.
En bij deze:

"Aseksualiteit staat door een gesprek met Juul Adang bij mij op het netvlies. De ervaringen met stigmatisering die zij mij vertelde gaven mij de rillingen. Hoog tijd daarom voor aandacht voor de ervaringen van aseksuelen.
Met dank aan Paul van Yperen Maurits Steven Boote en in het bijzonder Juul Adang ‪#‎nieuwecolumn‬"

http://www.socialevraagstukken.nl/site/column/anonieme-aseksuelen/

Volgende week heb ik met Hanneke een gesprek bij Movisie om te kijken of we o.a. qua onderzoek over aseksualiteit hier in Nederland elkaar zouden kunnen helpen.  :cheerleader:
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

SaxiePhone



Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Dutchamoeba

Wat een goede column! :klap:

Citaat van: Dutch Ace op oktober 27, 2015, 06:35:37 PM
Volgende week heb ik met Hanneke een gesprek bij Movisie om te kijken of we o.a. qua onderzoek over aseksualiteit hier in Nederland elkaar zouden kunnen helpen.  :cheerleader:
Geweldig nieuws! :klap:

Sismo

Goed bezig zeg! Heb de link gedeeld op facebook. Benieuwd of ik reacties krijg (al weten de meeste van mijn vrienden en bekenden er wel al van ).
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-