Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Gefeliciteerd, Sismo!

Gestart door Dutchamoeba, februari 22, 2011, 11:58:21 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edewecht

Weer een jaartje erbij. Gefeliciteerd Sismo!  :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Zonnekind

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Dutchamoeba

Van harte gefeliciteerd, Sismo! :cake: :cake: :cake:

Sismo

Al wéér een jaar erbij! Volgens mij was ik 35 toen ik hier voor het eerst kwam.....en nu.....op naar de 50  :rollol:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sonic

Ik ken u verder niet op het forum (Ben ook pas sinds kort hier) maar als nog van Harte Gefeliciteerd!  :cake:  :knuffel:

Sismo

Dankjewel, Sonic. Maarre.....geen ge-u hoor! Alleen als je uit België komt, anders voel ik me veel te oud!  ;)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sonic

Zal het onthouden! :D En je bent nog heel erg jong ;) Want een cijfer stelt niet zo veel voor haha  :cheerleader:

Sismo

Zo hoor ik het graag! Haha!  :schater:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-