Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

cake-verslaving

Gestart door Ereinion, augustus 23, 2006, 07:22:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Mooi, nu is er dus geen taart meer en kunnen we dit onderwerp op slot doen om dodelijke slachtoffers te voorkomen  :flic:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Hoe moeten we nieuwelingen dan verwelkomen als we geen taart meer hebben?! :78:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Ahum, A-gent Hobbes, mag ik u eraan herinneren dat u niet bevoegd bent tot het sluiten van onderwerpen.

*past de heimlich-greep toe op Peter om te kijken of het stukje cake er weer uit komt.*
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

* Peter kokhalst.. maar, komt er nog taart uit ? *
* Hij is er zelf niet meer zo goed bij, hij verliest het bewustzijn in die greep *
* Hij heeft het erg benauwd in die greep *

HEEEELP !!!!!
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Citaat van: Ereinion op september 05, 2006, 05:57:51 PM
Ahum, A-gent Hobbes, mag ik u eraan herinneren dat u niet bevoegd bent tot het sluiten van onderwerpen.

Al die macht stijgt me naar het hoofd. Ik begin op een dictator te lijken  >:D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Stev

#65
Ereinion, wil je Peter loslaten, hij stikt!
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

oeps, fijn dat Stev wel oplet  :-[
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Oh-oh, wat moet ik doen? Oh ja, loslaten. Ehm, sorry Peter, het spijt me vreselijk.
*rent rond als een kip zonder kop*
*vraagt zich af wat ze heeft gedaan.*
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

* Peters hartslag wordt zachter en zachter *
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Is dat een goed teken of slecht?  :-\
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

ChibiFirli

Ze hebben me altijd gezegd dat het goed is zolang de hartslag niet zwakker wordt. En nu blijkt ie alleen maar zachter te worden, het zal wel in orde zijn ;D.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Ereinion

Maar als de hartslag verhoogd was van angst, was het ook niet erg als die zwakker werd.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Maar toch, Peter is opeens wel verdacht stil  :-\
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Dat ik verdacht stil ben, heeeft een andere, persoonlijker reden: ik heb veel last van heftige paniekaanvallen. Die zijn de afgelopen week steeds heftiger geworden. Sinds gistermiddag is het echt crisi: heftige krampen, braken, veel pijn en enorm bang. Er zijn dan twee Peters: een kind van een jaar of 3 a 4 dat de besturing van mijn lichaam helemaal overneemt, e volwassen Peter,. dat waarneemt wat er gebeurt. En die twee Peters communiceren niet..
Ik loop niet voor niets weer bij een psychiater. De directe aanleiding is de rouw rond het overlijden van mijn vader, die is afgelopen februari gestorven. Ik mis hem zo erg, ik zou zo graag zijn armen weer om mij heen willen voelen :78: :78:. Onderhuids spelen mijn ziekenhuistrauma's een grote rol. daar heb ik de paniekstoornis en de post traumatische stress stroornis ( PTSS) aan overgehouden. En een deel van het trauma laat zich simpel samenvatten: er is niemand en er komt niemand..
Dus dat alles houdt mij nu erg in zijn greep, en ik kan feitelijk alleen maar op de bank liggen, zo bang ben ik. Dus als ik er de komende dagen minder ben, of niet, heeft dat daarmee te maken. Helaas.

Wat het onderwerp betreft:

* Peter komt weer bij bewustzijn... en..... ;) spuugt een stukje cake uit.. ;D ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)