Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

cake-verslaving

Gestart door Ereinion, augustus 23, 2006, 07:22:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stev

Gelukkig komt er nog een  ;D  uit. Dus blijf op het forum kijken, dat helpt misschien. In ieder geval sterkte en  :knuffel:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Ja, ik was ook blij dat er nog een grapje achteraan kwam.

Hopelijk gaat dit snel over. Veel sterkte!  :knuffel:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Blijven doorzetten Peter, ik vecht ook super hard tegen paniekaanvallen maar ik wil mij niet meer laten doen. Jij kan dit ook, daar ben ik zeker van! Veel sterkte :knuffel:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

petra1963

Dank je, Zonnekind en Ereinion !
Het is heel  zwaar, maar ik heb het gevoel dat het vandaag wel beter gaat. Tot nu toe niet overgegeven, bijna geen pijnkrampen meer en een bakje kwark naar binnen gewerkt dat er nog steeds zit. Dus wie weet is er hoop !
Groet, Peter
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Dat klinkt bemoedigend Peter, maar toch nog heel veel sterkte, het zijn beste zware dingen waar je mee om moet gaan.
Nog maar een  :knuffel:?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Hoi Zonnekind, Ereinion, Stev en Jovi,
Dank jullie voor de steun en de knuffels ! Die doen mij goed.. het moeilijkste voor mij in zo'n heftige paniekcrisis is om andere mensen op de hoogte te brengen dat 'het weer zover is'. Ik heb de neiging om mezelf terug te trekken, en het resultaat is dan dat ik dagen alleen op mijn  kamer lig, niet van de bank af durf, doodsbang en met heel veel lichamelijke pijn en ongemak. Het ziekenhuistrauma uit mijn  vroege jeugd herhaalt zich dan, op een heel letterlijke manier: er is niemand en er komt niemand..en daar wordt het allemaal nog veel ellendiger van..

Vandaag was ik grotendeels vrij van fysieke klachten, maar ik was en ben emotioneel nog heel erg labiel. Ik voel me alsof ik emotioneel door de gehaktmolen ben gehaald. De angst zit nog helemaal in mijn lijf.. die heeft nog wel twee of drie weken nodig om helemaal uit mijn lijf te verdwijnen. Ook was ik depressief en erg kwaad, ook emoties die bij zo'n crisis naar boven komen..ook uit mijn vroegste jeugd.

Ik heb nu voor het slapen gaan weer iets kalmerends ingenomen. En hoop dat ik me morgen weer iets beter voel.. en dat ik voorlopig weer even geen aanval krijg.. maar dat weet ik nooit van te voren.

Dank voor jullie steun !!!!! :knuffel: :knuffel: :knuffel:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Het is dus eigenlijk bijna een vicieuze cirkel. Wat rot voor je  :(
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Hoi Jovi,
Ja, het wordt heel makkelijk een vicieuze cirkel. Dat ken ik ook maar al te goed uit het verleden. Dan konden dergelijke heftige crises wel 7 etmalen duren..voordat ik er weer uit kon komen.  :78: :78:
Nu is het gelukkig niet zoooo erg meer.. :-\ :-[
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Ik hoop dat je er snel weer bovenop komt. Ik :knuffel: wel door, zoveel je wilt!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

 :) Dank je, lieve Ereinion, zo komt het vast goed ! :) :)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?