Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Katja´s Bodyscan

Gestart door Imogen, december 09, 2015, 05:52:18 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

I.

Daar ben je ook lekker mee dan... Eerst vragen ze je en dan moet je er zelf achteraan.

Briggy

#16
Opnames vinden aanstaande maandag ochtend plaats in Amsterdam. Ze moeten nog toestemming vragen aan de locatie (het erotic museum).

Ik ben nerveus. Mijn hemel.  :pinguin:
12-1-2015 <3 MarkA

Koffie

Daar kan ik me wat bij voorstellen!
En dan in het seksmuseum, haha! Veel plezier daar. ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Veel succes bij de opnames  :cake: :cake: :cake: :cake:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Hmmm... beetje extreme plaats... Wordt het dan toch 'amusement'? Veel sterkte maar vooral veel plezier, Briggy!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Briggy

Citaat van: Edewecht op januari 06, 2016, 07:00:00 PM
Hmmm... beetje extreme plaats... Wordt het dan toch 'amusement'? Veel sterkte maar vooral veel plezier, Briggy!

Andere optie was gemasseerd worden in de sauna (a.k.a. half naakt op tv). No thanks haha  :bloos:
12-1-2015 <3 MarkA

Koffie

Ik had die associatie met het amusement ook. Er moet kennelijk een of andere lollige draai aan gegeven worden, anders kun je er niet over praten. Maar inderdaad, gemasseerd worden... dat gaat nog weer een stap verder.
Maar als ze serieuze vragen stellen kan het toch heel goed zijn.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Ace89

Wat een vreemde plekken. Willen ze vast vragen wat je van de omgeving (museum) of aanrakingen (massage) vindt. Beetje sereotyp weer allemaal, maar wie weet maken de vragen het goed.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Briggy

Kan ik wel laten vallen dat veel mensen denken dat alle aseksuelen niet van seks houden, maar dat dat niet waar is.
12-1-2015 <3 MarkA

Natascha

Dankzij de Quest en jullie is is mijn denkbeeld over mezelf in 1 klap stukken verbeterd
Ik ben geen bangerik die mijn blokkades/trauma's niet onder ogen wil zien
Maar "gewoon" aseksueel
Dankjulliwel  :-*
Ik zoek geen prins op een wit paard, maar een mafkees die me aan het lachen maakt!

Briggy

Update: maandag om half tien is het interview in het erotic museum. Er zullen geen andere bezoekers zijn dus dat is fijn!
Het is de bedoeling dat we na het interview in het museum over de Dam lopen om te praten over welke mannen we aantrekkelijk vinden ofzo.


Ze willen duidelijk krijgen dat aseksualiteit een geaardheid is, en dat het bv. Niet komt door 'nog geen goede sekspartner gevonden te hebben e.d.'.

En beetje over de verschillende vormen van het spectrum hebben. Demiseksuiteit, aromatisch en dergelijk.
12-1-2015 <3 MarkA

Edewecht

Klinkt goed Briggy. Is jou wel toevertrouwd.  :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Briggy

Ik zou nog een mailtje met de vragen krijgen, maar so far nog niets.  :-X Wil toch even voorbereiden en kijken of er vragen tussen zitten die ik niet wil beantwoorden.
12-1-2015 <3 MarkA

Edewecht

Ik had van KRO/NCRV degelijker werk verwacht, en wat serieuzer ook. Of is dat een (verouderd) vooroordeel?
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Ik denk dat dat een beetje aan het programma ligt. Als ik het zo allemaal lees dan denk ik dat ze mikken op een jongere doelgroep en daar hoort een wat andere stijl bij.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler