Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Katja´s Bodyscan

Gestart door Imogen, december 09, 2015, 05:52:18 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Briggy

Vandaag mijn haren laten knippen voor een vlotte look. En als ik dan later mijn haren laat groeien herkend niemand mij meer ;)

Hoop dat de vragen niet te lang op zich laten wachten. Ben nerveus omdat ik mij nog niet heb kunnen voorbereiden.
12-1-2015 <3 MarkA

Briggy

Update: Heb de vragen kunnen lezen, besproken met Mark en besproken met de programmamedewerkster. Voel me een stuk relaxter nu. De vrouw die eerder bij mij thuis was (de programmamedewerkster) zal er ook bij zijn dus dat is fijn.  :pinguin:

Wat ik heb gemerkt is dat ze heel graag de vooroordelen over aseksuelen weg willen halen met deze aflevering.
12-1-2015 <3 MarkA

AceVentura

Dat klinkt goed  :klap:

Succes met de opnames morgen  :cake: :cake: :cake: :cake: :visibility:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Tempesta


Briggy

Bedankt allemaal! :) Ik heb er zin in (en ben stiekem heel erg nerveus  :P)
12-1-2015 <3 MarkA

Koffie

Dat kan ik me voorstellen! Het is ook heel spannend Maar ik denk dat het je prima gaat lukken.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Briggy

#37
Ben net weer terug uit Amsterdam. Wat is het apart om nu weer alleen op mijn kamertje te zitten ? :ange:

Ze waren erg tevreden, noemden me one take wonder:P. Katja is een super leuke vrouw en de mensen van de crew waren ook erg aardig. In het begin was het spannend met de camera, maar uiteindelijk wen je eraan. Voelde me best cool toen ik met Katja over de Dam liep ? 8)
We zijn nog gaan lunchen met z'n allen.

Het was fijn dat Gaëlle er bij was, zij is eerder bij mij thuis geweest en ze is erg aardig. Ze zijn allemaal serieus met het onderwerp om gegaan, en ze zorgen ervoor dat het een mooie aflevering wordt. Gaell zelf zei al, al ben je nog zo leuk, er zullen altijd azijnpissers tussenzitten op internet, dus daar moet ik mij niets van aantrekken :)

Het tweede seizoen start in maart, de volgorde van afleveringen is nog niet bekend.

Toen we filmden op de Wallen, was er wel een vrouw die zonder iets te zeggen, haar best grote tablet in Katja's gezicht duwde om foto's te maken ? ???



En nog bedankt Edewecht en Koffie voor jullie advies ? :visibility:

Hoop dat jullie dadelijk tevreden zijn over de uitzending/mij ? :bloos:
12-1-2015 <3 MarkA

I.

Wat goed! Die foto ziet er ook goed uit  :) Nu afwachten wat ze er verder van maken  :)

AceVentura

Goed gedaan Briggy  :klap: En leuke foto !
Die azijnpissers moet je inderdaad maar gewoon negeren, je kan het nooit voor iedereen goed doen.

Ik ben benieuwd wanneer we het resultaat kunnen bewonderen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Het klinkt in elk geval alsof ze het heel serieus aanpakken. En super van jou dat je dit gedaan hebt. Het is wel een hele belevenis.

Azijnpissers zullen er vast zijn. Het is bovendien internet en daarop gaan mensen graag lekker los als het om ongenuanceerd blèren gaat. Een reden voor mij om de spotlights niet op te zoeken, ik weet niet of ik daar goed mee om zou kunnen gaan. ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Sabine

Wat een leuke foto!

Ben benieuwd naar het resultaat. In ieder geval knap van je dat je dit hebt gedaan!  :klap:

Edewecht

Super!  :klap:

Citaat van: Briggy op januari 11, 2016, 03:35:59 PM
Hoop dat jullie dadelijk tevreden zijn over de uitzending/mij  :bloos:
Niet zo bescheiden Briggy! Het is sowieso geweldig wat je gedaan hebt, dat kan niet meer stuk.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Sismo

Inderdaad niet zo bescheiden! Je hebt het toch maar gedaan, is niet niks, zo voor de landelijke tv!  :klap:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Briggy

Ben wel benieuwd welke uitspraken ze gebruiken haha. Ik heb 1 ding gezegd waarvan ik nu denk, neeee  :schater:
12-1-2015 <3 MarkA