Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Katja´s Bodyscan

Gestart door Imogen, december 09, 2015, 05:52:18 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Dan zal je altijd zien ... ::) ;D
Krijg je het zelf nog te zien voor dat ze het uitzenden of word de uitzending voor jou ook een verrassing ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Briggy

Ik geloof niet dat ik het van tevoren te zien krijg
12-1-2015 <3 MarkA

Edewecht

Hou je ons op de hoogte wanneer de uitzending is?
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

SaxiePhone

Ik vind het superstoer dat je het gedaan hebt. Ik ben erg benieuwd naar de aflevering.

Melissa

Ik vind het ook erg knap dat je zoiets aandurft! Ik heb er wel vertrouwen in dat ze er iets moois van maken :) En inderdaad, niks aantrekken van negatieve mensen op internet, laat ze maar mooi zeuren :P

hobbitscones

Ik vind het wel grappig dat jij ook wat had met kapsel verandering rond de uitzending, ik deed precies hetzelfde. "Tegen de tijd dat dit uitgezonden wordt heb ik een hele andere kleur haar, gelukkig!" was toen mijn motivatie.

Ik houd deze topic al een poosje in de gaten tot afwachting tot het er is, alleen nooit gereageerd. Ik kan inderdaad zeggen, negatieve reacties zijn er altijd wel, want aseksualiteit is zo'n taboe en dat is niet persoonlijk. Dit soort dingen zijn wel de reden dat we meer forumleden ontvangen, omdat ze zichzelf erin herkennen.

Dus ik vind het heel goed dat je eraan meedeed!  ;D  We zullen zien!
Ik kreeg het ook niet van te voren te zien de laatste keer, volgens mij wordt dat tegenwoordig minder gedaan ofzo. Jammer, maar ach, het zal wel positief uitpakken!

Briggy

Helaas, het komt niet in de eerste aflevering, maar pas in de laatste.. uitzending 21 april.  :-\
12-1-2015 <3 MarkA

Koffie

Dan moeten we nog eventjes geduld hebben, maar dat is al over een maand. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Dat is inderdaad even geduld hebben ...
* AceVentura zet 21 april in z'n agena
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Briggy

Haha dadelijk kan iedereen het bekijken behalve Briggy zelf  :P (geen tv aansluiting).
12-1-2015 <3 MarkA

hobbitscones

D'oh! Valt het na de uitzending niet online te zien?

Imogen

#56
De eerste uitzending van Katja's Bodyscan was een regelrecht kijkcijfer kanon volgens verschillende media. Dus ik ben benieuwd voor de uitzending van 21 april....
Ik houd dan ook Twitter in de gaten en kan dan namens de Werkgroep Aseksualiteit wat Tweets eruit doen tijdens de uitzending.

http://www.msn.com/nl-nl/entertainment/nieuws/katjas-bodyscan-start-met-848000-kijkers/ar-BBrdnXI?ocid=spartandhp
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Dutchamoeba

Citaat van: Dutch Ace op april 01, 2016, 07:38:18 PM
Ik houd dan ook Twitter in de gaten en kan dan namens de Werkgroep Aseksualiteit wat Tweets eruit doen tijdens de uitzending.
Goed idee! :cheerleader:

Briggy

Spannend..! Morgen om half tien is het zover.
12-1-2015 <3 MarkA

hobbitscones

Wat vliegt de tijd zeg! Ik ben benieuwd!