Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

(Internet)vrienden gezocht!

Gestart door monochrome, december 28, 2015, 01:16:45 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

monochrome

Ik ben op zoek naar lieve, lieve vrienden die ik zou kunnen steunen zoals ze dat voor mij kunnen doen. Met veel cake en knuffels, digitaal of niet!

Zelf ben ik momenteel 22, introvert, en heb een achtergrond in de moleculaire biologie. Mijn hobby's liggen in het gebied van muziek (breed spectrum, van rock tot neoklassieke pop, inclusief westerse en japanse artiesten). Ik speel gitaar en kluns wat met keyboard en covers van mijn favoriete nummers :D Ik identificeer mezelf momenteel als heteroromantisch en ergens in het grijze aseksuele spectrum, met een neiging naar demi.

Ik heb een zware tijd achter de rug door emotionele mishandeling en begin pas net weer mijn leven op te pakken. Momenteel heb ik geen vrienden omdat ik me destijds vooral heb afgesloten voor de wereld.

In eerste instantie vind ik internetvrienden niet erg aangezien ik het vaak druk heb. Via deze site, Skype, Facebook, alles is welkom. Mochten we het goed met elkaar kunnen vinden, of als iemand daar direct veel belang bij heeft, dan is ontmoeten een optie. Ik ben te vinden in de regio Zuid-Holland, en regelmatig in de buurt van Groningen.   

Mocht er iemand interesse hebben, laat het vooral weten! Wie weet kunnen we het met elkaar vinden?
If you are not here, there is no meaning at all.
Warm days and new meetings; everything is just junk, all I want is you.
Fate is such a terribly fragile thing.

If we meet again, I will give you this ring.
Someday if we meet again, I will not leave you. Ever.

Ace89

Hoihoi. Ik wil graag kennis met je maken :wave: facebook, whatsapp, skype, ik heb het allemaal.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Splitser

Hey,

Eerst en vooral: Ik bewonder echt dat je je leven weer oppakt en dat weer "opent". Ik heb ook zo'n tijden meegemaakt en ik vond het moeilijk om er uit te geraken. Vooral vlak na dat het gedaan was, was voor mij moeilijk. Op het ene moment denk je dat het gedaan is, maar dan komt het zo terug in vlagen. Het is een echte weg die je moet afleggen om je leven te verbeteren of om te herstellen van slechte tijden. Dus ja dat moedig ik wel aan. Bravo! :D

Ik steun graag anderen, dan voel ik me eens niet volledig nutteloos haha. Ik wordt vaak lief genoemd, maar zelf weet ik dat ik ook mijn slechte kanten heb ;) . En ik ben dol op knuffels en taart!
Als autist kan ik niet goed overweg met vriendschap. Ik wordt altijd zowat omver geblazen door gevoelens en hecht me of te wel veel te snel, of te wel hecht ik me niet genoeg etc. Ik ben erg gesloten en eigenlijk wil ik zelfs niet mijn naam, leeftijd enzovoorts delen. sorry :/ Daar heb ik allemaal schrik van, maar eerlijk gezegd heb ik wel zelf ook nood aan vriendschap. Dus als relatief onbekende en onhandige internet vriend binnen dit forum, kan ik wel tellen :) als je dat wilt natuurlijk...

Ik ben een Belg, ik schrijf graag, ik droom veel en ik speel af en toe games. Ik luister naar drum & bass en dubstep en andere rare dingen ;) Ik deed talen en wetenschap in het ASO (of het gymnasium of hoe noemen jullie dat?) en hou me momenteel bezig in de hogeschool met interactief multimedia design. Dat is websites en apps maken en zo ;) Ik ben een ramp hahaha en ik weet nog niet helemaal zeker als wat ik me moet identificeren. Maar dat komt nog wel... hoop ik...
En meer durf ik niet echt over mijzelf te delen. sorry hahaha... Het is zowat regel 1 om met vrienden alles te delen, maar ik ben hier nog maar net en ben een beetje verlegen over mijzelf. Maar ik zou zeker je vriend willen zijn. Tenzij je dat niet wilt natuurlijk.

Wees trouwens ook niet bang om ook weer oude vrienden op te zoeken. En wees tegelijkertijd niet ontmoedigd als het blijkt dat je de relaties met die oude vrienden niet weer kan herstellen. Het komt wel allemaal goed. Ik vind je heel dapper :)

hobbitscones

Ik zou niet weten hoe dat werkt, bewust vrienden maken. De meeste vrienden die ik heb ben ik maar tegen gekomen en kwam ik erachter dat we gemeenschappelijke interesses hadden, en mensen die ik op school heb ontmoet. Dat is mijn ding, gemeenschappelijke interesses. Doordat ik al moeite heb met sociaal zijn, is dat mijn enige aanknopingspunt om op terug te komen.

Ik weet daarom niet of ik een handige online-vriendin ben, maar als Groninger sta ik altijd open om mee gesleurd te worden naar de Pathé bioscoop als je niet alleen heen wilt. Dan heb ik minder die sociale druk en kan ik op de film focussen, en heb ik een aanknopingspunt om over te praten achteraf. :P Maar ja, ik kan me voorstellen dat direct naar "in real life" over te stappen ook weer heel wat is (maar hey, zolang je niet veroordelend bent op iemand's uiterlijk zoals iemand anders op het forum die ik heb ontmoet...).

Oh, en ik ben 23, introvert, studeer als game artist (en speel dus ook videogames), kijk veel series/films, en hoewel ik minder in de muziek zit sinds de laatste paar jaar, luister ik nog wel naar een paar Japanse rockbands (en ik ben geabonneerd op een paar mensen op YouTube die zowel eigen muziek als covers maken van allerlei soorten muziek).

Voor toch wel online spreken, kom ik eigenlijk alleen op deze site (ongeveer eens per dag), mijn email (mogelijk twee keer per dag), Facebook (mogelijk een paar keer per dag, maar altijd korte momenten) en Steam (wanneer mijn laptop aanstaat). Ik ben daarom meer handig voor de wat langere berichtjes via de eerste drie mogelijkheden, tenzij je korte berichtjes over langere tijd ook prima vind. Oh ja, WhatsApp heb ik ook! Dat werkt ook prima. Als je katten leuk vind kan ik je zelfs nog foto's sturen van katten die ik onderweg naar dingen tegenkom.  ;D 

Ik zie nog wel, we zijn beide niet zo handig met vrienden maken denk ik, dus wie weet wat er gebeurt. :P

Het is in elk geval goed dat je dit probeert, succesvol of niet.
Zoals Splitser zegt, soms dan oude vrienden opzoeken ook werken, maar dat ligt er natuurlijk wel aan hoe je ze hebt verloren. Vervaagde vriendschappen en ruzies werken toch wel anders. ;)

SaxiePhone