Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Op zoek naar een (goede) vriend

Gestart door Lein, december 30, 2015, 09:09:06 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lein

Bonjourtjes

Ik ben Marjolein van Gils, 22 jaar oud en woon hier, sinds begin 2015, in de Achterhoek). Ik heb hiervoor 17 jaar in Soest gewoond en daarvoor nog in Amersfoort.
Mijn leven is dit jaar een beetje in elkaar gestort sinds het uit ging met mijn vriend, omdat hij zijn mannelijke behoeftes had.
Hij wilt niets weten over a-seksualiteit.

Maargoed, over mij. Waar moet ik beginnen?
Ik doe veel aan vrijwilligerswerk, zoals bij Elf Fantasy Fair en Haunted Castle. Zo heb ik bij de Elf Fantasy Fair een "geheim" project lopen, met de organisatoren, voor a.s. evenement in April.
Mijn hobbies... Ehhh...
Ik ben dol op attractieparken en musea bezoeken.
Creatief is mijn favoriete van alles. Tekenen, knutselen, houtbewerking en werken met naald en draad vind ik super.
Ik heb thuis een hele lieve hond/pup, waarmee ik veel wandel.

Maar het belangrijkste, mijn leven bestaat vooral uit thee.  :ange:

Voor (eventuele) vragen, mag je ze hieronder altijd stellen.
Stuur mij gerust een mailtje of zoek mij op bij Facebook, Twitter of ander social media, ik heb bijna overal wel een account ;-)
You'll never dream alone

Splitser

Hey Lein :)

Ik zag dit bericht wat laat. Vind het een beetje gek dat niemand heeft gereageerd en dat ik het zelf ook niet eerder had gezien. Het is langs me geglipt :p sorry daarvoor.

Ik ben ook graag creatief. Als kind knutselde ik heel graag en nu teken ik nog steeds graag en ik studeer in een richting voor design waar ik ook allerlei brol mag knutselen.

Mijn leven bestaat uit koffie :D niet omdat ik het lekker vind, maar omdat ik jammer genoeg niet heel de dag mag slapen ;) Thee is veel lekkerder dan koffie. De smaak van koffie is hoe ik me voorstel dat een rottend lijk ruikt :p

Ik ben niet zo een heel sociaal persoon en hou alles liever binnen deze website en hou mijn identiteit liefst wat achterwege. Dus een erg goede vriendschap vrees ik dat ik je niet echt kan bieden, maar ik sta er wel altijd voor open voor contact binnen deze site enzovoorts. Als ik eenmaal geactiveerd ben kan ik zonder einde blijven naar mijn vrienden schrijven over honderd en één dingen haha. Schrijf me eens een pb als je daar zin in hebt ;)

Lein

Hey Splitser.

Ook sorry voor mijn late bericht. Bedankt voor je reactie. Ik begrijp dat je ID liever voor jezelf houdt. Zo ben ik normaal ook wel.
Ik stuur je binnenkort wel een pb'tje
You'll never dream alone

Sonic

#3
.