Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Queer aan Zee

Gestart door AceVentura, januari 17, 2016, 11:02:51 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

PallaS.

Super, staat in mijn agenda! :)

AceVentura

Vandaag hebben we de wandeling gehad ... voor het eerst sinds maart vorig jaar dat we weer een QaZ activiteit hadden :cheerleader:

We verzamelden bij het homomonument, tegenwoordig vergezeld van regenboogbankjes :cheerleader:. Al snel merkten we dat we met een flinke groep waren, uiteindelijk heb ik zelfs 16 personen gehoord volgens mij. Het was een mooie combinatie van het weerzien van oude bekenden en enkele personen die ik nog niet kende. We hebben een mooie wandeling gemaakt door het Haagse bos, en dan kan je uiteraard Huis ten Bosch niet missen, al hoewel je daar uiteindelijk maar weinig kan zien ::).
Onderweg hadden we veel leuke en interessante gesprekken, de tijd is werkelijk voorbij gevlogen. Iedereen heeft de afgelopen periode anders beleefd en andere dingen gedaan, dus er was genoeg om over te praten :D. Achteraf gingen we zitten bij een horeca gelegenheid aan het Plein waar de gezelligheid uiteraard door ging en er nog enkele QaZ bezoekers aansloten die niet mee hadden gewandeld.

Al met al een heel geslaagde middag :cheerleader:, op naar de volgende!
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceOfCups

Ecce homo

Hilde

Hoi,

Leuk om hier een verslag te lezen van een trouwe deelnemer. :klap:  Ook ik heb een verslag geschreven.

*Wandel mee met Queer aan Zee middel tegen eenzaamheid*

AceVentura

Leuk verslag Hilde :klap: fijn dat iedereen het zo leuk heeft gevonden. Het was lang wachten tot het weer kon en het smaakt zeker naar meer.

De sfeer was goed, zowel bij de wandeling als bij de borrel achteraf :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

PallaS.

Ik zag net op de website dat de eerstvolgende datum 3 oktober 2021 is, klopt dat?

AceVentura

Dat klopt, hier kan je een actueel overzicht zien (onder voorbehoud): https://queeraanzee.wordpress.com/agenda/
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceOfCups

Volgens mij ben ik vrij dat weekend!  :cheerleader: Gaan jullie?
Ecce homo

PallaS.


Lionne

Oh dat is leuk, ik wil wel gaan. Als het weer een beetje meezit voor de picknick..

PallaS.


AceVentura

Leuk dat jullie er ook zin in hebben :cheerleader:

Ik houd de zondag ook hiervoor vrij en heb ondertussen ook wel behoefte aan wat meer details ...
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceOfCups

Ik keek gisteren nog op de site, maar zag niks nieuws, op fb deze info:

"Details

We gaan wandelen en picknicken op zondag 3 oktober. Kom je ook?

We beginnen de wandeling bij de regenboogbanken voor het Internationale Homomonument Den Haag. Daar verzamelen we vanaf 11.30 uur. De banken liggen aan de Laan van Reagan en Gorbatsjov, vlakbij Den Haag Centraal Station.

Vanaf daar lopen we naar Landgoed Clingendael. De route gaat door het Haagse Bos en de wijk Benoordenhout. Op Landgoed Clingendael gaan we ergens picknicken.

Wil of kun je niet wandelen, mail ons dan dat je aanwijzingen wilt ontvangen over waar we precies zitten. Dan kun je daar op eigen gelegenheid naartoe komen.

❣️ Vanwege deze tijden met corona verwachten wij van jou dat je zoveel mogelijk 1,5 meter afstand houdt van andere deelnemers en in je elleboog niest of hoest. Heb je corona-achtige klachten, blijf dan liever thuis.

❣️ Kijk voor nieuwe Queer aan Zee meetups in onze agenda: https://queeraanzee.wordpress.com/agenda

Dit programma is overigens onder voorbehoud, want we hebben nog geen idee wat de weersvoorspelling is voor die dag. Wordt het slecht weer, dan gaan we iets anders doen. Meer informatie over de wandeling en picknick volgt. Heb je al vragen of opmerkingen die niet kunnen wachten, stuur ons dan een bericht via deze Instagram pagina of mail ons via queeraanzee@gmail.com.

Queer aan Zee is een gezellige meetup in Den Haag voor lesbische, homoseksuele, bi+, panseksuele, aseksuele, transgender, intersekse, queer en/of non-binaire mensen. Herken je je in deze doelgroep en wil je nieuwe mensen leren kennen? Sluit je dan aan. Misschien vind je er wel nieuwe vrienden.

Volg Queer aan Zee online via:
facebook.com/queeraanzee
instagram.com/queeraanzee
twitter.com/QueeraanZee
https://queeraanzee.wordpress.com/"
Ecce homo

Lionne

Dank je Ace of cups!
We hoeven ons dus nergens aan te melden? Ik heb geen facebook, maar lees op de website niks over aanmelden..

AceOfCups

Ecce homo