Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Queer aan Zee

Gestart door AceVentura, januari 17, 2016, 11:02:51 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

#240
Bedankt voor het delen Ace of Cups :cheerleader:

Voor Queer aan Zee bijeenkomsten hoef je je over het algemeen niet aan te melden, je kan gewoon naar het verzamelpunt komen en meedoen. Ik had eigenlijk meer gehoopt op wat info of ik wat mee moet nemen (en wat?).

Overigens laten de weersverwachtingen weinig hoop over: Koud en regen. Nou weet ik wel dat de meeste regen naast je valt, maar tijdens een picknick is dat toch niet fijn ::)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Lionne

Ik had idd ook wat twijfels over de picknick met dit weer... Ik lees net dat ze de picknick hebben afgelast en alleen gaan wandelen ivm de weersverwachting. Goed te weten dat je je niet hoeft aan te melden (ze vragen nu wel een mailtje zie ik, maar niet per se nodig). Het is wel een stukje, 5 km heen, en als je lopend terug gaat dus ook 5 km weer terug. Voor mij helaas een beetje te ver denk ik (heb een voetprobleem waardoor ik meestal niet meer dan 5 km loop). Msh ook van het weer afhankelijk. Gaan jullie ?

Zie hier de laatste update:
[Vanaf 11.30 uur] We beginnen ons dagje uit met koffie, thee of iets anders in café-restaurant De Haagsche Beek, Machiel Vrijenhoeklaan 175,    2555 NA Den Haag - Kijkduin (www.dehaagschebeek.nl).

[± 12.30 uur] Vanaf daar lopen we over het strand met de wind in de rug richting Scheveningen.

[± 14.00 uur] Vlak voor de eerste haven gaan we wat drinken in strandpaviljoen La Cantina, Zuiderstrand 1 - Houtrustweg 600, 2583 GA Scheveningen (www.lacantina.nl).

Voel je vrij om te blijven in La Cantina, of vanaf daar naar de stad of naar huis te gaan.

Voor de liefhebbers lopen we vanaf La Cantina weer terug naar Kijkduin.

Wil je meewandelen?
- aanmelden hoeft niet, maar stellen we wel erg op prijs. Stuur een mail naar queeraanzee
  • gmail.com met je naam en eventueel je 06-nummer.
    - handig om mee te nemen:
    ----- stevige schoenen
    ----- regenjas
    ----- iets te eten en drinken voor onderweg
    ----- CoronaCheck-app, want zowel De Haagsche Beek als La Cantina vragen hiernaar


Hilde

Hoi!

Hilde hier! Ik heb de wandeling mee georganiseerd. Leuk dat jullie erover denken om naar Queer aan Zee te komen morgen, zondag 3 oktober. We zijn wat laat met de communicatie, dus kijk maar of enkelen van jullie dit echt gaat lukken. Mocht het helpen: we kunnen beginnen met  :cake: :cake: :cake: ;)

Je hoeft je inderdaad niet aan te melden. Wanneer je bijvoorbeeld wel graag wil dat de organisatie op jou wacht, mocht dit nodig zijn, laat dan vooral iets wat je kwijt wilt aan contact informatie van jou bij ons achter.

Op onze website staat de volledige tekst van de uitnodiging:

https://queeraanzee.wordpress.com/2021/10/02/uitnodiging-queer-aan-zee-wandelt-rondje-kijkduin-op-zondag-3-oktober/

AceVentura

Dit maakt het voor mij alleen maar makkelijker en beter :cheerleader: :cake: :cake: :cake: :cake: :klap: :klap: :klap: :klap:

Het is een mooi gebied om te lopen daar, ik heb er al heel wat kilometers afgelegd ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

PallaS.

Superleuk!

Als ze het niet erg vinden, kom ik alleen voor de thee aan het begin. Ik heb afgelopen week last gehad van een overbelastingsblessure, en het is afgelopen dagen alleen maar erger geworden in plaats van minder. :( Maar cake is altijd lekker!

Lionne

O dat is balen Pallasophia!

Ik denk dat ik ook alleen voor de thee kom  :klap:

AceVentura

Leuk dat jullie er in ieder geval bij zijn :cheerleader:

De keuze in  :cake: is zo te zien wel wat beperkt, maar de gezelligheid zal er niet minder om zijn ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

We hebben vandaag de wandeling gehad en het was weer erg gezellig :cheerleader:, en het weer deed ook nog z'n best om ons niet al te nat te maken ;)

We begonnen bij De Haagsche Beek met gezellig binnen zitten en een beetje kennis te maken en bij te praten. Het was leuk om weer wat nieuwe personen te leren kennen en ook PallasSophia en Lionne te ontmoeten :cheerleader:
De wandeling ging deels door de duinen en deels over het strand richting La Cantina, dat gaf genoeg mogelijkheden om verder te kletsen, al hadden we af en toe wel wat nodig tegen de regen ::). Gelukkig was dat minimaal en zijn we best droog overgekomen  :).
Bij La Cantina hebben we lekker buiten gezeten, dat was fris en ook wel lekker. De warme chocolademelk hielp ook wel bij het lekkere ;D.
We moesten natuurlijk ook weer terug, dus we hadden een soortgelijke wandeling nog terug te maken, daarbij hebben we zelfs de zon nog even gezien :cheerleader:. Daarna is iedereen diens eigen weg gegaan en zat alle gezelligheid erop.

Er zijn nog wat leuke foto's gemaakt (niet van de deelnemers maar van de omgeving), die zullen waarschijnlijk wel op de kanalen van QaZ verschijnen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Hilde

Hoi!

Voordat ik het vergeet, ja het klopt @aceventura. Bij wijze van uitzondering hebben we foto's van onze wandeling online gezet. Eigenlijk hebben we een 'no photo' policy. Maar daar wijken we soms van af om te laten zien dat we echt bestaan.

De foto's van de wandeling staan wel alleen op Facebook. Sorry, ik weet dat veel mensen daar geen account hebben. Maar dat is het hoogst haalbare voor nu met deze foto's.

Naar het album Queer aan Zee wandelt rondje Kijkduin 2021.

AceVentura

En nog veel belangrijker: Is er komende zondag voor het eerst weer een echte  :cheerleader: QaZ  :cheerleader: Borrel :cheerleader:
Meer info: https://queeraanzee.wordpress.com/2021/10/25/queer-aan-zee-meetup-zondag-31-oktober/

Ik ben er zeker bij, wie gaan er nog meer?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

PallaS.

Ik ga het niet redden deze keer, maar de volgende keer ben ik er graag bij!

Hilde

Ja leuk weer, dat we in het echte leven in een café kunnen zitten.

De agenda van Queer aan Zee zit weer lekker vol.

Wat ik wel enorm jammer vind is dat we ook mensen hebben die in het verleden naar onze meetups kwamen, niet gevaccineerd zijn tegen corona en nu niet meer kunnen deelnemen.

Naar de Queer aan Zee agenda.

AceVentura

Het hele coronagedoe is inderdaad jammer. Gelukkig is er ook altijd de mogelijkheid om te laten testen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceOfCups

Citaat van: Hilde op oktober 30, 2021, 12:27:27 PM
Wat ik wel enorm jammer vind is dat we ook mensen hebben die in het verleden naar onze meetups kwamen, niet gevaccineerd zijn tegen corona en nu niet kunnen deelnemen
Dat geldt ook voor geïnteresseerde nieuwelingen helaas :-[ Ik heb me er maar bij neergelegd en heb ook nu aan 24 uur in een dag niet genoeg voor alles wat ik graag wil doen. Dus ik kom mijn tijd wel door :)
Ecce homo

Hilde

#254
Tot nu toe is het nog op te lossen door wandelingen te organiseren waarbij mensen voor zichzelf en elkaar wat lekkers te eten en te drinken meenemen. :cake:  Daar heb je geen vaccinatie of test voor nodig. Persoonlijk vind ik zo'n beetje elk weer goed wandelweer. Maar dan heb ik bij Queer aan Zee ook nog mensen die én niet gevaccineerd zijn of zich liever niet laten testen én niet van wandelen houden.

Ik heb wat weinig ideeën voor wat ik dan toch nog kan doen. Ik sta open voor suggesties op dit punt. Want nu blijven er mensen weg bij onze events die ik wil laten kennismaken met onze initatieven, zoals jij Ace of Cups, of die anders gewoon wel zouden kunnen komen. Ik heb het daar moeilijk mee, als organisator en voor mezelf. :hart1:  Ik kan me namelijk goed vinden in het motto "Leave none behind". Maar het is een dilemma met de verplichte CoronaCheck bij de meetups, die we voor de coronamaatregelen ook al deden.

Bedank alvast voor jullie ideeën. :duim-omhoog: