Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Queer aan Zee

Gestart door AceVentura, januari 17, 2016, 11:02:51 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hugo uit Brussel

Even een suggestie voor de QaZ-meetings (en eigenlijk alle meetings): Als je boven in het forum op het icoontje "Kalender" klikt, en daarna op "Nieuwe gebeurtenis", dan krijg je ook een nieuwe topic waarin je de gebeurtenis aankondigt, maar BIJKOMEND wordt de gebeurtenis in de kalender geplaatst.  Als alle organisatoren dat doen, zou je een mooi overzicht van events krijgen in de kalender.

(Zie ook even de kalender zelf, waar ik een event "Dagje Brugge" heb aangekondigd, en waarvan automatisch een thread werd aangemaakt, wel even categoriseren onder "Bijeenkomsten")

Edewecht

Goeie tip, Hugo. Ik denk dat we hier veel pleizer van kunnen hebben.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Bedankt voor de tip Hugo. Die kalender functie heeft altijd al in het forum gezeten en volgens mij hebben we er nooit echt iets mee gedaan ;D.

Nadeel vind ik wel dat ieder item een apart topic word, zeker voor een meeting die herhaalt (zoals QaZ) vind ik 1 groot topic overzichtelijker dan vele kleintjes. Voor andere meetings (zoals onlangs Sea Life of jouw dagje Brugge) is het denk ik beter bruikbaar.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Hugo uit Brussel

Citaat van: AceVentura op februari 25, 2023, 01:04:17 PMBedankt voor de tip Hugo. Die kalender functie heeft altijd al in het forum gezeten en volgens mij hebben we er nooit echt iets mee gedaan ;D.

Nadeel vind ik wel dat ieder item een apart topic word, zeker voor een meeting die herhaalt (zoals QaZ) vind ik 1 groot topic overzichtelijker dan vele kleintjes. Voor andere meetings (zoals onlangs Sea Life of jouw dagje Brugge) is het denk ik beter bruikbaar.

Kan ik inkomen. Ik heb je ook even een privéberichtje gestuurd, want ik wilde je iets vragen. En ik vermeld dat even hier, omdat ik niet weet of je je privéberichtjes vaak checkt (sorry als dat wel zo is)  ;)  .

AceVentura

Gisteren was weer een gezellige borrel :cheerleader: , het was wederom lekker druk en was er genoeg om over te praten :cheerleader:

Wat er volgende maand met QaZ gaat gebeuren is nog onbekend omdat we niet op onze vaste plek terecht kunnen, hopelijk lukt het om nog iets anders te regelen.

@Hugo ik zal zo even reageren op je bericht.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Komend weekend is er weer Queer aan Zee maar wel anders dan anders. In plaats van naar café de Prael gaan we wandelen in de duinen :cheerleader:, het startpunt is café-restaurant De Haagse Beek: https://www.dehaagschebeek.nl/

Meer informatie vind je op de site van QaZ:
https://queeraanzee.wordpress.com/2023/03/15/den-haag-25-3-wandel-mee-met-queer-aan-zee/
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

De wandeling is inmiddels alweer bijna een week geleden, maar eerder kwam het er niet van om wat te schrijven ::) .

Het was erg gezellig. We verzamelden bij De Haagse Beek en hebben daar gezamenlijk van een lunch genoten. Daarna zijn we gaan wandelen waarbij de wind en regen goed van zich lieten merken, maar uiteraard stond dat een goed gesprek met medewandelaars niet in de weg :). Meestal is het wat rustiger met de wandelingen, maar we waren deze keer met best een flinke groep.
Na een frisse wandeling zijn we terug gegaan naar De Haagse Beek en voor wie wou zijn we nog even wat gaan drinken en hebben we stilgestaan (nou ja, gezeten) bij het overlijden van een QaZ bezoekster, ook dat hoort er helaas bij.

De wandeling was zeker een waardig alternatief voor een avondje bij de Prael :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Hilde

Hoi! Wat een mooi verslag weer van de vorige keer @aceventura! Hartverwarmend om te lezen.

De Queer aan Zee agenda is weer bijgewerkt. We gaan weer voor gezelligheid!

Wie zie ik zaterdag 29 april tussen 16.00 en 20.00 uur in café De Prael?

Hartelijke groet!

AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Hilde

Hoi! Zaterdag 27 mei is er weer een mooie gelegenheid om elkaar te ontmoeten in Den Haag.  :handschudden:

Wie zie ik bij de Queer aan Zee Meetup tussen 16.00 en 20.00 uur in café De Prael:cheerleader:

Hartelijke groet!

AceVentura

Ik ben er zeker bij, gezellig :klap:  :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Het was gisteren weer een gezellige en geslaagde QaZ borrel :cheerleader:
We hebben zelfs een tijdje buiten kunnen zitten, het zonnetje deed z'n best. We waren met een flinke groep en van alle "markten" thuis ;), en er was ruimte voor een lolletje en voor een serieus gesprek.
Het was zo gezellig dat we pas richting 22:30 naar huis gingen :cheerleader: .
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Hilde

Ja was leuke bijeenkomst! Lekker druk. Heeeeerlijk in de zon gezeten.

Wat me opviel was dat ik in een groepje zat waar heel goed werd omgegaan met ace zijn; de vragen waren okay en er werd goed naar de antwoorden geluisterd en doorgevraagd. Op een gegeven moment kwam de term 'demiseksueel' langs. Altijd mooi om tot een persoonljk verhaal van mensen te komen en hoe iemand diens eigen demiseksualiteit ervaart.

Dit kennismaken over en weer en elkaars ervaringen horen, is bijzonder leuk, nuttig en leerzaam. Dat er nog maar vele gesprekken mogen volgen...!

AceVentura

Nog maar net bijgekomen van de Roze Zaterdag van afgelopen weekend is komend weekend alweer een Queer aan Zee borrel :cheerleader:

De officiële aankondiging vind je hier: https://queeraanzee.wordpress.com/2023/06/06/queer-aan-zee-meetup-zaterdag-24-juni/

Ik ben er zeker bij, wie komt er ook?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Hilde

Ja hoi! Ik ga naar deze Queer aan Zee editie.

Die dag is er op het plein voor het cafe waar we de meetup hebben een buurtfestival aan de gang. Met taarten, kraampjes, kunstworkshops en muziek. Dat kan wat extra drukte met zich meebrengen.