Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Queer aan Zee

Gestart door AceVentura, januari 17, 2016, 11:02:51 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yezie

Citaat van: AceVentura op augustus 17, 2020, 08:29:01 PM
Na 5 maanden van inactiviteit is het eindelijk tijd om dit topic weer af te stoffen want komend weekend is er weer Queen aan Zee  :cheerleader: :cheerleader: :cheerleader:

De details zijn nog niet bekend gemaakt, maar zaterdag gaan we ergens picknicken. Locatie wordt waarschijnlijk ergens in een park in Den Haag, meer info volgt nog.
Ik ga in ieder geval naar deze 1,5 meter picknick, wie gaat er mee?

Dit is het bericht op de website van QaZ zelf: https://queeraanzee.wordpress.com/2020/08/14/save-the-date-queer-aan-zee-picknick-22-augustus/


Lijkt me egt super leuk maar te verweg voor mij 😢
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier

Hilde

Hoi,

Hierbij een update over de Queer aan Zee Picknick van zaterdag 22 augustus. We vinden het heel jammer om te moeten doen, maar we lassen deze af.

Dit heeft vooral te maken met dat we onze verantwoordelijkheid willen nemen om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan.

Meer informatie volgt op de website queeraanzee.wordpress.com en de social media Facebook facebook.com/queeraanzee, Twitter twitter.com/QueeraanZee en Instragram instagram.com/queeraanzee.

AceVentura

Jammer hoor, ik keek er naar uit om weer wat leuks met QaZ te gaan doen.
Het weer is hier nu ook niet best, dus al had corona de reden niet geweest dan had het toch niet door kunnen gaan denk ik.

Voor nu dan maar een virtuele picknick met heel veel  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Hilde

#213
Hoi!

Na een flinke tijd van stilte maar niet stil staan, lijkt het de hosts van Queer aan Zee leuk om elkaar weer eens te zien en te spreken! Daarom gaan wij tóch online, via Zoom.

We nodigen je hierbij uit voor *Ontbijt mee met Queer aan Zee*.

De eerstvolgende Ontbijt mee met Queer aan Zee houden we op zondag 18 april 2021 van 10.00 tot 11.00 uur. Wil je iets langer blijven ontbijten met de anderen, dan kan dat.

Deelnemen is gratis.

Aanmelden doe je via dit formulier.👇
https://docs.google.com/forms/d/1xXu7WgbRUbBSxTmE-PLJpqFeBp2QJALwgG7tvf556Fw/viewform
We sturen je op tijd voor de meetup de Zoom-link op.

Naar het Facebook event: facebook.com/events/294099219106270

Wat mag je verwachten van hun gezamenlijke ontbijt?
- zet klaar aan eten en/of drinken wat je lekker vindt. 🥐☕️
- zet je Zoom aan tussen 9.45 en 10.00 uur. We beginnen om 10.00 uur.
- we maken kennis met elkaar
- is het druk, dan kunnen we opsplitsen in 'break-out rooms'. Hier kun je met een paar mensen in gesprek. Na een tijdje maken we eventueel nieuwe groepen. Zo kun je nieuwe mensen leren kennen. Of we richten zo'n break-out room zo in, dat je met een gesprekspartner of een groepje deelnemers van jouw keuze kunt kletsen.
- er zijn hosts aanwezig. Die zorgen ervoor dat je in principe niet zonder gespreksstof hoeft te zitten.
- Je kunt het ontbijt verlaten wanneer je wilt. We stoppen om 11.00 uur, maar als de sfeer zo relaxed is, dat dit nog niet nodig is, dan kunnen we gezellig blijven doorpraten.

Kun je nu niet en lijkt het je wel een keer leuk om erbij te zijn, weet dat we deze meetup ook houden op zondag 16 mei en zondag 20 juni.

Hartelijke groet,
Tot zondag!
Hilde, namens de Queer aan Zee hosts


AceVentura

Volgens mij was dit de eerste online bijeenkomst ooit van Queer aan Zee, hoe is het gegaan? Is het goed bevallen?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Hilde

Ha die AceVentura! Het was leuk, hoor, Ontbijt mee met Queer aan Zee! 

Douze points!  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: (x2)

Blij dat het initiatief uiteindelijk toch van de grond kwam, met hulp co-host Eric. We hadden 10 aanmeldingen, waarvan er maar liefst 9 op zondagochtend om 10.00 uur fris en fruitig voor hun pc gingen zitten. Sommigen hielden daadwerkelijk nog ontbijt, anderen hadden alleen koffie of thee erbij. Fijn om de gezichten weer eens te zien.

Extra fijn was dat de deelnemers echt uit de regio kwamen: Den Haag, Monster, Naaldwijk, Leidschendam, Oegstgeest, Rijswijk en Rotterdam. We hebben over van alles gekletst, maar vooral waren we blij omdat er eindelijk iets voor LHBTQIAP en non-binary mensen was te doen in Den Haag. Er zijn daar maar weinig activiteiten sinds de coronamaatregelen ons beperken in wat we kunnen doen.

Datums van de volgende Ontbijt mee met Queer aan Zee sessies via Zoom: zondag 16 mei en zondag 20 juni van 10.00 tot 11.00 uur.
Wanneer we langer willen 'ontbijten', dan kan dat. Deze eerste bijeenkomst duurde 1 uur en 3 kwartier.  :cheerleader:

AceOfCups

Mooi dat het er is, maar hopelijk kunnen dit soort ontmoetingen toch snel weer in het echt :) Ik woon ook in de omgeving, dus wellicht kom ik dan een keer langs :wave:
Ecce homo

Hilde

Hey @aceofcups,

Leuk dat je een keer wilt langskomen bij Queer aan Zee!

Tijdens de online meetup Ontbijt mee met Queer aan Zee in april gaven deelnemers aan, dat ze deze activiteiten graag weer zien, wanneer het weer mogelijk is:
- naar zee
- wandelen
- picknick in het Westbroekpark of bij stadsboerderij Pluk!

We gaan het allemaal graag weer doen, natuurlijk.  :cheerleader:

AceOfCups

Ecce homo

Kim10

Lijkt mij ook leuk. Mits op tijd aangekondigd kom ik graag eens langs  :wave:

Hilde

*Wandel mee met Queer aan Zee!*

Laten we elkaar (weer) eens ont-moeten. :hart1: :wave::hart1:  Wij van Queer aan Zee nodigen je uit om met ons een ommetje++ te gaan lopen op zondag 29 augustus. We verzamelen om 11.30 uur bij de regenboogbanken voor het Homomonument, vlakbij Den Haag Centraal Station.

Draag goede loopschoenen en neem wat te eten en drinken mee voor onderweg.
Na een wandeling van ongeveer 2 uur gaan we de stad in om ergens iets te drinken.

Klinkt gezellig! Zien we je dus aanstaande zondag?

Lees de uitnodiging met praktische tips:
https://queeraanzee.wordpress.com/2021/08/26/wandel-mee-met-queer-aan-zee/

AceVentura

Gezellig :cheerleader:
Het is voor mij niet 100% zeker maar ga zeker proberen erbij te zijn :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

PallaS.

Leuk! Ik kan er niet bij zijn, maar ik ga graag de volgende keer mee. Alvast veel plezier!

AceOfCups

Ik moet zondag werken helaas, had er erg naar uitgekeken een keer.
Veel plezier voor wie wel gaat :wave:
Ecce homo

Hilde

Dank allemaal voor jullie reacties. Wanneer je nu niet kunt, dan komt er vast een volgende keer. Zo is de eerstvolgende Wandel mee met Queer aan Zee op zondag 26 september (onder voorbehoud).

:dance: Queer aan Zee - agenda