Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Lekker open en eerlijk zijn

Gestart door femme1968unique, januari 24, 2016, 10:54:41 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

femme1968unique

Ik voel mij hier thuis op dit forum. Niemand veroordeelt elkaar. En dan kan ik en jullie allemaal heerlijk open zijn en eerlijk zeggen wat ik denk. Want als men elkaar gaat veroordelen dan word je daar niet veel wijzer van. En het is de bedoeling dat men leert van elkaars uitspraken die stof tot nadenken zijn.

Dutchamoeba

Dat is helemaal waar, femme1968unique!

AceWoman

Helemaal waar!  goed gezegd   ;D

Sonic

Dat klopt zeker! ik voel me hier ook op me plaats. Hopelijk vind ik hier iemand die me wilt leren kennen! :)

John_Bo

Ik weet niet of ik mijn bericht in het juiste deel van dit Forum plaats (maar is de eerste keer dat ik op een forum zit namelijk) ik probeer namelijk begrip op te brengen voor sexualiteit, heb 17 jaar met een vrouw samengewoond die uiteindelijk aseksueel blijkt te zijn .......... bij mij komt vooral veel ongeloof en onbegrip naar boven, we zijn nu ruim een jaar gescheiden maar nog steeds heb ik niet het begrip ...... kan iemand mij overtuigen of aangeven hoe ik het dan moet zien. Ik ga ongetwijfeld uit van mijn eigen gedachten en gevoel en die is volkomen tegen over gesteld dan aseksueel. Ben erg benieuwd hoe dit gaat werken op een forum, groeten John