Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Maatje

Gestart door Fabian86, februari 01, 2016, 10:44:18 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fabian86

Hallo dames/heren,

Deze "jongeman" van 29 uit omgeving Arnhem zoekt een gezellig maatje om de rest van zijn leven mee te delen... Of klinkt dit té romantisch en mooi om waar te zijn? Man of vrouw maakt niet uit, zolang het hart maar op de goede plek zit en we beiden onszelf kunnen zijn. Ik heb mezelf altijd omschreven als homoseksueel (waarschijnlijk ook onbewust om mensen op afstand te houden), een knappe man trekt dan wel mijn aandacht maar meer eigenlijk ook niet. Met vrouwen daarentegen heb ik altijd een emotionele connectie gehad die ik bij een man nog niet gevonden heb (vandaar dat ik ook over het algemeen veel meer vriendinnen heb als mannelijke vrienden), maar ook daarbij helaas niets seksueels... Jammer... Maar gelukkig niet noodzakelijk, want die behoefte is er gewoon niet. Ben ik dan ook even blij om op deze website te belanden en erachter te komen dat ik niet de enige op deze aardkloot ben! :P

Wil je meer over me weten, reply of stuur me even een berichtje en dan kletsen we verder.

Ik wil daarnaast ook even kwijt, los van deze advertentie, dat ik stiekem ook een kinderwens heb... Niet op de korte termijn, maar ik vraag mij wel af of er meer aseksuelen zijn die tegen dit probleem aanlopen?

Groet,

Fabian

Ace89

Hoi Fabian,

ik ben 27 (v) en heb ook een kinderwens. Ik kom uit omgeving Wageningen  :)
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Fabian86

Hallo Nikkinda,

Bedankt voor je reactie :)

En heb je die kinderwens al lang of loop je hier de laatste tijd pas tegenaan?

Citaat van: Nikkinda op februari 01, 2016, 10:49:44 PM
Hoi Fabian,

ik ben 27 (v) en heb ook een kinderwens. Ik kom uit omgeving Wageningen  :)

Lucia

Dit zal ondertussen wel een doodlopend ' straatje' zijn aangezien ik nu zie dat dit bericht alweer 1,5 maand oud is maar afijn.
Voor vrienden zijn ben ik altijd in. Het hele 'ik zoek een maatje' heb ik opgegeven na meerdere relaties die stuk liepen omdat ik aseksueel ben.
Vriendschappelijk contact is echter leuk/gezellig/interessant.

Kinderwens heb ik nooit gehad (kan je mij gelijk van je ' wie weet wordt dit wat' lijstje schrappen  :P ).
O.a. door slecht voorbeeld van mijn ouders, angst en zelfkennis dat ik op mijn moeder zou lijken hierin en het feit dat ik tijdens mijn stages vroeger heb gezien welke kant de jeugd opgaat (dankzij de maatschappij) en dat ik daar mijn kind niet in zou willen neerzetten. Een maatschappij vol druk op kennis. En dan hebben we nog mijn mening dat er al zoveel kinderen zijn op de wereld die nog zo hard een thuis nodig hebben. Dat laatste zou voor mij de enige reden/manier zijn waarop ik mijzelf nog eens een kind of kinderen zie krijgen, mochten de bekende 'stokjes' gaan ratelen.

Afijn, ik heb zelf die wens dus niet. Maar ken (via een andere aseksuele website) wel meerdere vrouwen die zeker wel die wens hebben.
Succes met je zoektocht en mocht je nog interesse hebben in een vriendschap dan hoor ik dat graag.