Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ik zoek een vrouw (met asexuele partner) om af en toe gezellig mee te vrijen.

Gestart door Mute, februari 09, 2016, 08:49:42 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mute

Ik ben 50 jaar en na 25 jaar relatie met een asexuele vrouw is mij duidelijk dat wij op sexueel gebied nooit plezier met elkaar gaan beleven. Ik zoek een vrouw die deze situatie begrijpt en herkent, maar niet op zoek is naar een andere partner. Dat ben ik namelijk helemaal niet. Ik zoek iemand om af en toe gezellig mee op stap te gaan en als we zin hebben ook te vrijen. Mijn sexuologe zegt dat dit kan werken, mits beide partners er akkoord mee gaan, geen stiekem gedoe dus.
Als je wilt weten wat voor persoon ik ben, ik heb mijn ziel en zaligheid in de afgelopen jaren op dit forum gedeeld. Als je op mijn naam klikt kan je alle postings uit het verleden lezen. Maar kort samengevat ben ik een vrolijke actieve man, geen alpha type op de apenrots, maar meer een die lekker zijn eigen gang gaat en zijn eigen ding doet. Ik woon in het midden van het land dus als jij niet te ver van Utrecht woont zou het makkelijk zijn. Ik moet nog erg wennen aan de gedachte dat ik met een ander zou kunnen/willen vrijen (ik ben altijd trouw geweest), dus ik doe het rustig aan. Ik wil eerst samen kijken of dit zou werken, bespreken hoe het zou werken en mocht het klikken, dan gezellig afspreken. Ik ben benieuwd of dit forum ook als contact hoekje voor sexuelen zal werken :-).