Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Vr met a-partner zoekt Vr lotgenoot

Gestart door M-el, februari 10, 2016, 12:18:47 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

M-el

Hoi allemaal,

Ik ben een 29-jarige vrouw met een aseksuele partner (ook een vrouw). Ik zoek een vrouw met ook een aseksuele partner, die het hier net als ik moeilijk mee heeft.
Om ervaringen te wisselen en gewoon met iemand te kunnen praten die het begrijpt. Om elkaar te steunen waar nodig, en net dat beetje perspectief te creeeren.

Ik heb twee jaar een relatie met mijn vriendin maar behalve een aantal keer zoenen zijn we nooit naakt geweest met elkaar, nooit sex gehad. Ik ben daar heel lang heel onzeker over geweest, omdat ik niet begreep waarom zij niet hetzelfde voelde als ik. Ik heb nooit doorgeduwd of gevonden dat ze zich ook maar eens moest opofferen, dus er is nooit wat gebeurd. Sinds een aantal maanden is het duidelijk dat ze aseksueel is en dat sex niet is wat tijd nodig heeft en vanzelf komt op den duur, maar juist nooit gaat gebeuren. Ze is mijn alles, we houden enorm veel van elkaar en ik ben dolverliefd op haar. Ze is de persoon waar ik altijd van heb gedroomd, ze is perfect. Toch drukt de afwezigheid van die aanraking enorm op de relatie. En niet vanwege puur seks, maar dat 1 zijn met je partner en op kunnen gaan in die verliefdheid, je mooi voelen, geliefd voelen. Ik heb een redelijk hoog libido en hecht veel waarde aan het intiem zijn met mijn partner, dus ik ben er redelijk vaak depri van, en mis echt iets in die relatie. Die frustratie krijgt mijn partner ook mee en doet haar verschrikkelijk veel verdriet. Waardoor ik mij vervolgens nog slechter en idioter en wat niet voel.. Omdat ik van zoiets onbenulligs als seks zo'n ding maak. Ik probeer haar niet over te halen, omdat ik haar daarin respecteer en zeker ook geen seks wil met iemand die daar niets voor voelt, mij niet wilt op dat gebied. Ik wil haar voor geen goud kwijt, en zou niets liever willen dat ik die behoefte uit kon zetten, maar dat werkt helaas niet zo.

Zit je in een soortgelijke situatie en lijkt het je ook leuk/interessant om in contact te komen met een lotgenoot? Stuur mij een PB!


Edewecht

Hallo M-el, welkom op dit forum. Je schrijft heel liefdevol en respektvol over jou en je vriendin. Ik hoop dat je iemand vindt om deze dingen mee te kunnen delen.

Omdat je niet op zoek bent naar een relatie, maar om andere redenen met mensen in kontakt wilt komen, zou je kunnen overwegen om ook je vraag te stellen bij 'Welkom, stel je even voor'. Dat board wordt door -zeg maar- een breder publiek gelezen dan het Contacthoekje.

Succes!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)