Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Spinnen en insecten

Gestart door Zonnekind, september 07, 2006, 12:07:16 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Gelukt  :klap:

Dat zijn er best wel veel!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Moet je nagaan dat die ergens rondgekropen hebben...
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

OH JIG,
IK KRIJG NU AL DE KRIEBELS ALS IK NAAR DIE FOTO KIJK !!

* ril, ril ril *
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Stev

Bedankt voor de taart. Zo schiet het natuurlijk voor geen meter in het afkick-centrum  :D

Eerst dacht ik bij die spinnen en sprinkhanen: ach, waarom niet eens proberen. Maar nu ik de foto gezien heb: nee, dank je, dan maar liever en  :cake:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

Het is bij de wilde spinnen af... :-\
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Citaat van: Sismo op september 10, 2006, 02:21:28 PM
Moet je nagaan dat die ergens rondgekropen hebben...

Ieks! :o

Volgens mij zitten deze spinnen toch onder de grond, of heb ik het mis?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

lorelei

Citaat van: peter1963 op september 10, 2006, 10:24:44 PM
OH JIG,
IK KRIJG NU AL DE KRIEBELS ALS IK NAAR DIE FOTO KIJK !!

* ril, ril ril *
daarom ga ik er ook niet naar kijken, dan blijf ik de komende twee dagen panisch denken dat er zo eentje op mijn kamer zit... en normaal heb ik dan wel aardige familie in de buurt die me willen verzekeren dat er niet zo één zit, maar hier heb ik alleen een stel ganggenoten die ik nog maar half ken... hihi ik ben wel benieuwd hoe ze zouden reageren. ;D Maar om daarvoor nou naar zo'n foto te kijken, nein danke :P

petra1963

 :D Lorelay,
Je zou de foto kunnen uitprinten en in de keuken van jouw gang kunnen hangen. ( 's nachts, om 04.00 uur of zo, als je ganggenoten allemaal dronken op bed liggen) .hi.hi. en dan kijken wat er gebeurt.. ;)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Als je net ergens nieuw woont lijkt me dat geen slimme actie...
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Zonnekind

De foto is geweldig! Ik ben echt bang van spinnen maar zo een dood beestje zou ik wel eens graag mijn gedacht willen zeggen en er dan heel stoer een stukje uit willen bijten! :schater:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

The spiderman is having you for diner tonight, maar dan andersom.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

* They are coming to take you away ho ho ha ha
   They are coming to take you away ho ho ha ha *
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)


Triple a

and you all think americans are strange  ::)