Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Spinnen en insecten

Gestart door Zonnekind, september 07, 2006, 12:07:16 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Ik denk het niet, ik weet het zeker.. ;D ;D ;D ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)


Ann

Ik vind het heel jammer voor die diertjes,ze worden onnodig gedood en opgegeten,net zoals vele dieren.
Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein

Ereinion

Die spinnen hebben waarschijnlijk een beter leven gehad dan de meeste koeien hier in Nederland. Ik vind het altijd zo stom als mensen hun stofzuiger op een spin zetten. Of die elektrische vliegenmeppers, bah.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Spinnen laat ik rustig in mijn kamer zitten, inclusief hun webben.. een keer per 2 of drie jaar haal ik ze een keer weg. Dat levert wel commentaar op van mensen die de webben zeer nadrukkelijk zien hangen..
Vliegen en muggen en wespen krijgen van mij geen genade.. die gaan direct plat...met een krant of zo..( sorry voor de dierenvrienden onder ons.. :78: :78:)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

albie

Sprinkhanen eten laat ik wel aan mijn vogelspin over, die ze 1 keer per week krijgt...
hoef die dingen zelf echt niet hoor, bah!

Ienepien

Af en toe laat ik de stofzuiger er langsgaan. En zuig ik ze op. (niet de sprinkhanen, hoor ;D)

Newana

Ik begin spontaan te janken als ik een spin zie, vind ze vreselijk! :o  Elke avond, voor het slapen gaan, controleer ik alle hoeken van mijn kamer op spinnen en als ik er één vind dan haal ik de stofzuiger erbij. Als ik 's ochtend trillend, gillend, jankend en badend in het zweet wakker word, dan is dat omdat ik over spinnen droomde... Best vervelend eigenlijk.. Vooral omdat ik enorm van de natuur houd, maar dankzij spinnen ben ik er ook juist bang voor...  :-\

Aeterna

Citaat van: Newana op maart 16, 2009, 04:08:24 PM
Als ik 's ochtend trillend, gillend, jankend en badend in het zweet wakker word, dan is dat omdat ik over spinnen droomde...

oooooh dit heb ik ook :(
dan droom ik dat ik wakker word en dat er overal spinnen over me kruipen :( het vervelende is dat ik dan ook echt wakker word, en dan spring ik als een gek mn bed uit...
Daddy's rifle in my hand felt reassurin'
He told me, Red means run, son, numbers add up to nothin'

Briggy

Spinnen vind ik doodeng  :o Maar opzuigen vind ik zielig dus laat ik mijn moeder ze altijd buiten zetten  :P

In Duitsland had ik een heel kleine douche. Elke keer als ik ging douchen kwamen de spinnen tevoorschijn. En dan rende ik voor de duizendste keer helemaal onder de zeep de douche uit  :schater:

Op gegeven moment ging ik gewoon elke dag naar het zwembad om daar te douchen  :bloos:

Tot mijn ouders langs kwamen en ze alle spinnen verwijderd had, daarna kon ik gelukkig weer van mijn douche gebruik maken.  :pinguin:

;D
12-1-2015 <3 MarkA

AniMeshorer

Ik was recent in een eethuis in Gent, en daar stond op het menu doodweg een reeks schotels met wormen, insecten, sprinkhanen, kevers, ... Ik dacht even dat het een grap was, maar het leek nog ernstig bedoeld ook  :o  Als vegetariër zijnde waag ik me hier niet aan. Vegetariër = je eet geen dieren op. Een worm, kever of vlieg is en blijft een dier, dus in mijn keuken zal je deze zooi niet vinden.
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.