Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ggrrr Windows 10

Gestart door Edewecht, februari 11, 2016, 10:35:43 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koffie

Ik werk er op zich ook goed mee hoor, maar dat ik ik het niet kon afvinken (het vinkje van de W10-update kwam alsmaar vanzelf terug) was ik verplicht het te downloaden. En dat vond ik niet zo netjes van Microsoft. Geen veelvoorkomend probleem, maar het werd vaker gemeld.

Zodra ik mijn 8.1-PC opstartte begon hij het te downloaden. Dat kon ik dan wel stopzetten, maar ik kon geen enkele andere (beveiligins)update downloaden voordat ik W10 had binnengehaald geinstalleerd.

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Tempesta

Windows 10 vind ik heel wat lekkerder werken dan 8.0 of 8.1. Moet wel zeggen dat ik versie 7 nooit heb gehad, behalve op mijn werk. Alles werkt na een paar maanden nog steeds naar behoren.

Ik ben mijn instellingen ingedoken en heb alle privacy-dingen zoveel mogelijk geblokkeerd/uitgezet. Er staan online genoeg handleidingen die uitleggen hoe je dat allemaal kunt doen en bij welke instellingen.

Sonic

Windows 10 werk lekker, maar voor mij zelf is het geen must omdat ja, ik ben iemand die meestal op oude meuk blijf hangen.
Vooral mijn favoriete games werken niet op Windows 10, behalve als je wat gekke dingetjes download van internet waar ik geen fan van bent, want je weet nooit wat die bestanden doen en of ze kwaad toebrengen op je computer.

Bij mij staat het gewoon vast: "Windows 10 komt zodra mijn huidige computer de geest geeft" en ik hoop dat dat nog ruim 5 jaar duurt ;)
Ik wens mensen veel succes met hun keuzes! als je er maar aan denkt in Windows 10, kijk je privacy heel goed na!

SaxiePhone

Ik ben eigenlijk heel tevreden met windows 10, windows 8 heb ik overgeslagen vanwege het gemis van het startmenu.