Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Tsunacon

Gestart door Munstre Charming, februari 12, 2016, 06:41:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Munstre Charming

Hallo mensjes!
Ik vroeg me af of aankomende zondag 14 februari er mensen naar Tsunacon in Rotterdam gingen.
Tsunacon is een animeconferentie. Ik ga erheen met vrienden (die allemaal weten dat ik ace ben).
Als iemand hier er ook heen gaat, kunnen we elkaar een ace knuffel geven op Tsunacon!!!!!!!!!!!!!!!!!  :knuffel:
Of een high five, als je dat liever hebt.
:wave:
Of course I'm in love!


....With my fictional husbando, cause he's so darn perfect!!!!!!!!!

Edewecht

 :bloos: ik ben altijd in voor knuffels...
Maar ik heb niks met anime, dus daar zal ik niet zijn.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Munstre Charming

Dank je, Edewecht!
Je zou een knuffel hebben gekregen als je er wel was geweest, too bad for you!!!  :schater:
Iemand anders die zich aanbiedt?
Eenmaal, andermaal......
Of course I'm in love!


....With my fictional husbando, cause he's so darn perfect!!!!!!!!!

Sabine

Ik ben vorig jaar wel geweest  ;D Dit jaar ga ik niet helaas, heb andere prioriteiten (scriptie afmaken enzo...). Veel plezier!

Sonic

Ik zou daar vorige jaar heen gaan maar was helaas ziek voor 2 weken dus kon niet door gaan.
Anime is leuk maar ik vind Japanse stemmen 10x niets. Ben vorige jaar wel naar Dutch Con nog iets gegaan in Utrecht dat was leuk maar verder niet heel echt, ben geen mens die graag naar grote evenmenten gaat :) Dus dat zal het wel zijn dat ik achteraf dacht van wat doe ik hier?
maar ik wens je voor morgen veel plezier toe!

Groetjes  :afro:

Munstre Charming

Ik merk het al weer... :78:

Mijn bestie zal dan wel de extra knuffel krijgen.
En ze is al zo verwend!  ::)

Ik hoop dat jullie morgen ook een goede dag hebben!
:wave:
Of course I'm in love!


....With my fictional husbando, cause he's so darn perfect!!!!!!!!!

Munstre Charming

Ik ben nu op Tsunacon. en vermaak me prima.  Het is wel jammer dat ik geen merch kon ont dekken van mijn fav anime te koop hebben.  :wave:
Of course I'm in love!


....With my fictional husbando, cause he's so darn perfect!!!!!!!!!