Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

het zoveelste cakeverhaal

Gestart door Zonnekind, september 06, 2006, 11:35:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zonnekind

Oh joepie!

Ik zou zeggen, dan houden we een feestje en deel ik cake uit, maar ik zie een nieuw cake verhaal niet zitten want zo gaan er ooit nog wel eens doden vallen, dus ik laat het gewoon weg :-X
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Sismo

Een chocoladefeestje dan? Dan mag iedereen die ongesteld is meedoen! ooo, jammer bij mij net afgelopen...  ;)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Zonnekind

MMM, bij mij is het ook net voorbij maar kunnen we dit niet beter al op voorhand wat eten? ;D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

HMM ! Lekker ! Chocoladefeestje !   ;D
Bewaren jullie dan na jullie feestje svp ook wat voor mij..want ik kan natuurlijk nooooit ongesteld worden...  ;D ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Zonnekind

Mannen zouden ook een paar dagen in de maand last hebben van hun hormonen dus misschien verdien je het ook wel :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

CiteerZullen we samen naar het boekenfestijn in Eindhoven gaan?

Is dat binnenkort? Het lijkt me sowieso wel leuk om een keer af te spreken!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Ik dacht van wel maar heb net op de website gekeken en het is pas begin november. Ze gaan eerst naar Brussel  >:(
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Heb het net ook opgezocht. Idd. pas begin november. IK ben wel vrij dan, zullen we het onthouden?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Jij onthouden, ik opschrijven?  :D  Het is alleen een "lastige" maand voor mij want drie van mijn schoonzusjes zijn jarig. Of het is juist handig: E'ven ligt onderweg naar Breda, Sjef kan me afzetten en met de kinds doorrijden  ;D  )
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

We polsen wel bij elkaar tegen die tijd!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

O, ooh jullie gaan me zo haten als jullie er zijn geweest  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Nee hoor, Jovi, Sismo gaat boeken kopen, ik ga alleen voor de gezelligheid mee  ;)
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)