Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Gezocht: Iemand die de tijd wilt nemen om me te leren kennen!

Gestart door Sonic, februari 19, 2016, 05:23:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sonic

Als iemand nog steeds interesse hebt in een leuke vriendschap etc, hoor ik het graag!
Dan hoor je ook gelijk wat voor persoon ik ben.


dmg-san

Hee ik wil altijd wel kletsen dus spreek me maar een keer aan ;)  Ik maak graag nieuwe vrienden.

dmg-san

Hee, ik probeer het maar ff via hier want kan je verder nergens meer bereiken,  Waarom heb je alles geblokkeerd? Wat is er aan de hand?

Edewecht

@dmg-san: Sonic staat vermeld als 'Gast'. Dat betekent, dat hij zijn account heeft opgeheven - mogelijk op 24 februari. Wel heeft hij zijn berichten laten staan.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

dmg-san

Citaat van: Edewecht op maart 25, 2016, 08:30:45 PM
@dmg-san: Sonic staat vermeld als 'Gast'. Dat betekent, dat hij zijn account heeft opgeheven - mogelijk op 24 februari. Wel heeft hij zijn berichten laten staan.

Hmm oke... ik had contact met hem op facebook en mail, en ik was met hem aan het praten, en opeens is zijn facebook, weg, mail weg en zijn accounts hier dus ook weg.  Snap er helemaal niks van.

Koffie

Ik denk dat hij erg met zichzelf in de knoop zit en zich 'verstopt' omdat hij zo bang is dat hij wordt afgewezen.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

dmg-san

Ja dat denk ik ook en het is zo jammer. Zou hem graag willen helpen.