Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

zwarte ring

Gestart door Stephanie, maart 09, 2016, 06:41:56 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lucia

Hmm, nee. Had er ook nog niet eerder van gehoord eigenlijk. Nou heb ik ook echt papier witte handen. Dus een zwarte ring ... hmm.
Maar wel een handige manier om anderen aan te herkennen. Al ken ik ook genoeg mensen die kleur ring om hebben en absoluut niet eh..."Meer van taart houden" zeg maar.  :cake:

Eliza Harmony

Citaat van: Edewecht op maart 25, 2016, 08:28:23 PM
:klap: Idee!  :D

Vond het zelf ook best geniaal eigenlijk.  :ange:  ;)

Citaat van: Lucia op maart 25, 2016, 09:01:37 PM
Hmm, nee. Had er ook nog niet eerder van gehoord eigenlijk. Nou heb ik ook echt papier witte handen. Dus een zwarte ring ... hmm.
Maar wel een handige manier om anderen aan te herkennen. Al ken ik ook genoeg mensen die kleur ring om hebben en absoluut niet eh..."Meer van taart houden" zeg maar.  :cake:

Het gaat niet alleen om de kleur, ook om de vinger: hij hoort om de middelvinger van de rechterhand. Al zijn er ongetwijfeld ook niet-asexuelen die daar toevallig een zwarte ring dragen. Maar de kans is in elk geval een stuk kleiner.
They say home is where the heart is
But my heart is wild and free
So am I homeless or just heartless?
    Home - Passenger

AceVentura

Ik vermoed dat Lucia doelt op "swingers" die ook vaak een zwarte ring aan de rechter hand dragen. Wel heb ik daarbij vaak gezien dat ze de middelvinger juist niet gebruiken omdat "wij" daar de ring dragen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Dat wist ik niet. Laten we ons dan maar niet een vinger vergissen, dan trekken we juist de 'verkeerde' personen aan. ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

hobbitscones

Ja volgens mij gebruikten swingers gewoon hun ringvinger van wat ik heb gehoord, maar de laatste keer dat ik dat hoorde was ook minstens een jaar geleden.

Edewecht

Citaat van: Eliza Harmony op maart 25, 2016, 12:44:54 PM

Eigenlijk is het geen ring, maar ik doe regelmatig een zwart haarelastiekje om mijn rechter middelvinger.


Citaat van: Edewecht op maart 25, 2016, 08:28:23 PM

:klap: Idee!  :D


Resultaat, tadáá:

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Hij ziet er mooi uit Edewecht  :klap:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Volleyballer

Ziet er goed uit hoor Edewecht, maar volgens mij knelt hij je vinger af. Pas daar wel mee op hoor, straks heb je daar te weinig bloedtoevoer en dan heb je een probleem. Misschien een ander formaat elastiekje?
Everything willl be okay in the end
If it's not okay, it's not the end

Koffie

Ik heb net even zitten googelen op swingers en een zwarte ring. Die schijnt door hen inderdaad gedragen te worden, maar ik kom er (nog) niet uit om welke vinger. Nu staat er geen enthousiast volk bij mij in de tuin, aangetrokken door mijn verleidelijke zwarte ring, in de hoop dat ze allemaal gezellig bij Koffie om de koffie mogen... maar ik voorkom wel graag misverstanden. ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Koffie

Citaat van: Volleyballer op mei 07, 2016, 11:19:18 AM
Ziet er goed uit hoor Edewecht, maar volgens mij knelt hij je vinger af. Pas daar wel mee op hoor, straks heb je daar te weinig bloedtoevoer en dan heb je een probleem. Misschien een ander formaat elastiekje?

Juist, dat wilde ik dus net ook zeggen. :cake:
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Zit inderdaad niet zo comfortabel, dus ik zoek nog even een ander maatje.

Citaat van: Volleyballer op mei 07, 2016, 11:19:18 AM

...dan heb je een probleem.


Ach, een goeie aseksueel maakt niet zo'n probleem van een middelvinger minder...  :D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

 :o maar waar moet je dan de ring omheen doen ? Als je een even aantal vingers hebt aan 1 hand dan is er ook geen middelste vinger ...  ::)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Oh ja  :(

't Is ook altijd wat  :geezer:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Atari

Ik denk dat die stevige hand van hem wel tegen een stootje kan ;)

;D

Volleyballer

Anders knelt hij er nog eentje af, heeft hij toch weer een middelvinger ;)
Everything willl be okay in the end
If it's not okay, it's not the end