Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

zwarte ring

Gestart door Stephanie, maart 09, 2016, 06:41:56 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceOfWands

Dit is mijn zwarte ringen collectie  ;D

De eerste twee zijn van Rogue + Wolf en zijn gemaakt met 3d printer, Ze hebben heel veel verschillende designs dus wellicht wel de moeite waard om te kijken. Alleen blijken ze niet alcohol bestendig dus pas op met desinfectiegel (die eerste is daarom wat grijzer geworden)

De andere ringen zijn allemaal van Ali Express. Driehoeksring verliest ook beetje zijn kleur aan de onderzijde maar bovenzijde is nog mooi, dan een donkerzwarte wolfraam ring (tungsten), 2 goedkope troep ringen maar handig als ik bijvoorbeeld ga zwemmen in zwembad ofzo (ik wil ze nog een keertje opnieuw zwart spuiten als ze echt te versleten zijn), en dan als laatste nog een glow in the dark spinner ring met een soort Keltische draken erop (in het donker is ie groenig lichtgevend, erg leuk).

Koffie

Dat is een hele collectie AceOfWands!
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Dat is al een hele verzameling, de meesten hier hebben al moeite om 1 passende ring te vinden ;D

Ik heb Rogue + Wolf eens opgezocht, ze hebben best wel veel zwarte ringen voor redelijke prijzen. De stijl spreekt mij niet zo aan, maar mogelijk dat iemand anders er wat aan heeft:
https://rogueandwolf.com/
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceOfWands

Citaat van: AceVentura op augustus 06, 2019, 12:03:20 PM
Dat is al een hele verzameling, de meesten hier hebben al moeite om 1 passende ring te vinden ;D

Dat valt best tegen hoor met dat "passend". Ik heb dunne vingertjes. Het voordeel van die 2 goedkope troep ringen is dat ze verstelbaar zijn. De wolfraam ring is zwaar van gewicht en niet te krijgen in mijn maat maar ik heb wat laagjes nagellakbeschermer van de Hema erin gesmeerd om hem te verkleinen zodat ie niet van mijn vinger afvalt (tip van internet geplukt ergens). Die met driehoek is iets te groot maar niet zo zwaar dus die valt niet zo snel van mijn vinger, maar passend is ie ook niet echt. De spinner ring past wel perfect en die van Rogue + Wolf zijn ook in heel veel maten te koop dus passend. Kortom, ze passen niet allemaal perfect, maar ik heb wel eea kunnen vinden ;D

Intotheworld

Ik vind het een mooi concept, en ga er ook zeker meer op letten bij anderen! Lijkt me geweldig om iemand tegen te komen die dan ook a-seksueel is!

Een ring past totaal niet bij me, en zal dan ook geen zwarte ring dragen. Ik vind de harte aas een mooi symbool, en als ik zeker ben van mijn a-seksualiteit zal ik wellicht overwegen een harten aas als tattoo te nemen  :D

Kim10

Ben altijd bang dat de ring ergens achter blijft haken. ga er wel op letten, nu  :cheerleader:

AceVentura

Ik was zelf ook nooit zo van de sieraden (op een horloge na dan ...), maar sinds 2015 draag ik dagelijks m'n ring. Zo vlak voor de eerste lockdown heb ik mezelf voor m'n 10e AVEN verjaardag een nieuwe cadeau gedaan: https://du.asexuality.org/forum/index.php?topic=6676.0
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceOfCups

Herkenbaar, zelf ben ik ook geen ringendrager, maar deze zwarte ring draag ik altijd! In de eerste plaats als een statement naar mezelf, om me eraan te herinneren trouw te zijn aan mezelf en mijn eigen gevoelens in plaats van mezelf altijd maar te schikken naar wat (ik denk dat) verwacht wordt.
Maar zou inderdaad ook wel heel bijzonder zijn om onverwacht iemand tegen te komen die ook een zwarte ring draagt :)
Ecce homo

novita

Heb er ook 1 nu!

Zag best veel leuke op bol.com

Gewoon zoeken zwarte ring

Wou een plaatje plaatsen. Maar de uploadmap zit vol en moet daar een beheerder van op de hoogte stellen?

AceVentura

Leuk dat je een ring hebt :cheerleader:

Ik heb wat extra ruimte gemaakt voor de bijlagen, als het goed is moet het nu lukken.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

novita

Ah top, kijken of het lukt!
Hij is van edelstaal.


AceVentura

Hij ziet er mooi uit Novita :klap:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Mooi! Ik hoop dat het heel lang duurt eer hij gaat krassen. Ik heb vroeger ook wel zwarte ringen gedragen, maar die bleven niet lang goed.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceOfCups

Mooi! En bedankt voor de tip :) (bij Bol denk ik in de eerste instantie nog altijd aan boeken)
Ecce homo

menno2108

Erg leuk! Dit wist ik helemaal niet.
Ik zelf heb een polsbandje met de kleuren van de Ace vlag maar die durf ik eigenlijk niet te dragen. Maar een zwarte ring is een goed alternatief! Ga er nu ook zeker opletten!
Freonlike groetnis