Auteur Topic: zwarte ring  (gelezen 11697 keer)

AceVentura

• Administrator
  • So Asexy it Hurts
  • Alrighty then!
    • Mijn wiki pagina
Re: zwarte ring
« Reactie #60 Gepost op: februari 09, 2021, 04:50:00 pm »
Ga er nu ook zeker opletten!
Ik heb ineens flashbacks naar de eerste weken toen ik dit forum net gevonden had ... ik zat bijna geobsedeerd naar handen en vingers te kijken :) Helaas toen nooit zwarte ring gespot :(
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

mennooloo

• Amoeba
  • *
« Reactie #61 Gepost op: februari 09, 2021, 07:10:49 pm »
Ga er nu ook zeker opletten!
Ik heb ineens flashbacks naar de eerste weken toen ik dit forum net gevonden had ... ik zat bijna geobsedeerd naar handen en vingers te kijken :) Helaas toen nooit zwarte ring gespot :(

Ik denk dat veel mensen het niet weten, ook de mensen waar de ring bij past. Misschien bekender maken?  :klap:

AceVentura

• Administrator
  • So Asexy it Hurts
  • Alrighty then!
    • Mijn wiki pagina
« Reactie #62 Gepost op: februari 10, 2021, 09:35:14 am »
Ik heb de indruk (maar die kan fout zijn natuurlijk) dat het binnen de aseksuele community best een bekend iets is. Daarbuiten niet zo, maar dat vond ik in het begin alleen maar fijn eigenlijk, het was echt iets wat ik voor mezelf deed.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

mennooloo

• Amoeba
  • *
« Reactie #63 Gepost op: februari 10, 2021, 01:08:07 pm »
Ik heb de indruk (maar die kan fout zijn natuurlijk) dat het binnen de aseksuele community best een bekend iets is. Daarbuiten niet zo, maar dat vond ik in het begin alleen maar fijn eigenlijk, het was echt iets wat ik voor mezelf deed.

Dat zou best kunnen hoor dat het binnen de community een bekend iets :D
En ik kan me goed vinden in wat je zegt dat het voor mensen erbuiten niet zo bekend is en dat dat wel fijn is. Sluit ik mij helemaal bij aan  ;)