Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Twintigers gezocht

Gestart door Lucia, maart 21, 2016, 11:49:47 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lucia

Mannen, vrouwen, jongens, meiden en alles er tussen in, ik zoek aseksuele vrienden.
Om mee te praten over aseksualiteit natuurlijk (het is ten slotte toch een groot onderdeel van het leven) maar ook over al die andere interessante dingen in het leven.

Ik vind veel interessant en mag graag nieuwe dingen leren (ja oke, behalve seks  :schater: ).
Eigen hobbies zijn o.a. fotografie, schrijven, hardlopen, fietsen, wandelen (zolang de hond maar mee kan/ wil) en werken. Want ik heb het geluk mijn droombaan te hebben.
Ik mag graag nadenken over het ' grotere geheel' . Levensvragen, filosoferen , et cetera.

Oh en muziek is mijn passie. Nee, ik kan geen instrumenten fatsoenlijk bespelen. Maar luisteren is een ander verhaal. Ik ken veel, luister veel en kan bijna alles waarderen. Van klassiek tot rock, van pop tot alternatief, van 20's tot en met de 80's. Er staat hier een kast vol met LP's en daarnaast heb ik onderhand zoveel Spotify playlists dat ik het aantal niet eens meer durf te noemen.

Dus, ben je tussen de 20 en 30 (ongeveer) en mag je graag typen/schrijven/kletsen met een soortgenoot:
zoek niet langer!

:wave: <

Dark_Lord_

Hallo Lucia,

Ik val nog net in die leeftijdscategorie die je zoekt, gezien ik vorige februari 28 ben geworden. Ook ben ik iemand die het prettig vind om diepgaande gesprekken te houden met mensen. Zoals bijvoorbeeld filosoferen over wat mens zijn nou precies inhoud.

Dus als je behoefte hebt om te kletsen, dan sta ik daar wel open voor.
Seks is net een menselijke nabootsing van een Ikea product...
1. Haal de onderdelen uit de verpakking.
2. Stop pin A in opening B

Lacey

Heey Lucia!

Hier Lacey, 24 jaar. Herkent zich voor een aanzienlijk deel in jouw verhaal!
Ik mag ook graag filosoferen (ik ben studente Psychologie, zegt misschien ook genoeg) en houd ook van muziek luisteren in vrijwel alle soorten en stijlen.

Ik sta ook zeker open voor een babbel! :)

Lucia

Voor beide reacties: fantastisch! Ik ben helemaal benieuwd. Ik zal jullie beide even PB'tje sturen -mits dit lukt-.
Mochten jullie dus zo niks ontvangen hebben dan komt dat omdat ik OF niet overweg kan met dit forum OF omdat het nog niet kan. ;D

Ik kijk uit naar de gezelligheid hier. En uiteraard eventuele reacties van overige leden!

ps. ' net 28 geworden' . Sjonge, jonge jonge. Nog ruim binnen de marges  :P