Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

30 april 12:00, activiteit in Scheveningen

Gestart door AceVentura, april 08, 2016, 05:50:19 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Hoi Allemaal,

Hierbij de aankondiging van een activiteit in Scheveningen op 30 april.

Wat gaan we doen:
- Tussen 12:00-12:30 verzamelen we bij de oude kerk in de Keizerstraat (de workshops van het DVD Festival beginnen om 13:00 en 15:00)
- We gaan dan naar het Dromen, Voelen en Doen festival, http://dvdfestival.nl
- Mocht dat onverhoopt niets zijn dan gaan we naar Sealife, https://www.visitsealife.com/scheveningen/
- Om ca. 16:00 gaan we naar eetcafé "De Maatschappij" om aan te sluiten bij de Queer aan Zee borrel, https://queeraanzee.wordpress.com

Hoe kom je er?
OV:
Tram 11 richting Scheveningen heeft het eindpunt (halte Strandweg) vlakbij liggen en is de makkelijkste manier om er te komen. Als je met de trein komt kan je op Hollands Spoor overstappen op tram 11. Mocht je geen OV chipkaart hebben dan kan je bij de bestuurder een kaartje halen voor 3,50 waarmee je een uur lang alle OV in Den Haag kan gebruiken.
Als je bij het eindpunt van tram 11 uitstapt zie je een trap naar beneden, ga die helemaal af en daarna naar links. Je ziet dan al de oude kerk. Ga je direct naar "De Maatschappij" ga vlak voor de oude kerk naar rechts. Na enige tijd zie je aan je rechter kant eetcafé "De Maatschappij".

Auto:
Scheveningen is erg auto-onvriendelijk, er is veel betaald parkeren en vaak nog met een maximum tussen de 30 en 120 minuten. Er zijn wel enkele garages waar je zo lang kan staan als je wilt maar reken dan op tarieven van ca 60 cent per 15 minuten, dat loopt dus best hard op als je een middag/avond staat. De enige mogelijkheid tot gratis parkeren ligt een stukje verderop, stel hiervoor je navigatie in op de kruising Kompasstraat en Hooggaarstraat, dit is ongeveer 10 minuten lopen. Wij zijn natuurlijk niet de enigen die dat weten ... ;-)
Een alternatief is om naar P+R De Uithof te gaan (http://www.denhaag.nl/home/bewoners/to/Park-en-Ride-Den-Haag.htm) , hier kan je gratis parkeren, met Tram/RandstadRail 4 kan je dan op de halte "Monstersestraat" overstappen op tram 11 (zie OV hierboven).

Op de kaart:
Hier kan je alles bij elkaar zien: http://www.openstreetmap.org/#map=19/52.10637/4.27240
Links ligt de tramhalte van tram 11, rechts boven ligt de oude kerk, iets daar onder ligt eetcafé "De Maatschappij".

Hoe herkennen we elkaar?
Ik zal zorgen dat ik er op tijd ben, wie voldoende berichtjes geplaatst heeft voor het privé forum kan hier een foto zien: http://asexuality.org/du/index.php?topic=2093.msg125540#msg125540
Het is wel een wat oude foto dus ik heb inmiddels een andere jas en een bril :) En voor de zekerheid, ik ben dus die ene in het midden ::)
Mocht het hiermee nog niet lukken om me te vinden of wil je om een andere reden contact dan kan je me bellen, PM me voor het nummer. Dat nummer is speciaal voor dit soort dingen en zal buiten de meetings dus ook niet aan staan.

Groeten,
Ace
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Angel1996

Ik ben niet heel actief op de Nederlandse versie van Aven, maar het lijkt me wel leuk om wat mensen te leren kennen als dit oke is :)
Ik vind het wel erg spannend om te gaan omdat ik niemand ken. Het kan zijn dat ik op het laatste moment toch niet meer durf.
Ik hoop dat dit geen probleem is   ;D

monochrome

Klinkt als een leuke activiteit, ik zal er waarschijnlijk weer bij zijn! Zijn er alleen nog meer mensen in mijn leeftijdscategorie (rond 20-25) die ook van plan zijn te gaan? Ik twijfel namelijk een beetje over Queer aan Zee aangezien ik er niet veel van weet en de mensen niet ken. Dus het kan nog gebeuren dat ik de borrel niet meeneem mocht ik me er nog niet zo prettig bij voelen.

Citaat van: Angel1996 op april 10, 2016, 03:55:29 PM
Ik vind het wel erg spannend om te gaan omdat ik niemand ken. Het kan zijn dat ik op het laatste moment toch niet meer durf.

Van wat ik me de vorige keer herinner zijn er veel mensen bij de meetups die eigenlijk niemand kennen, ik was er zelf de vorige keer ook 1 van. :) Het is best spannend, maar uit mijn ervaring was het het zeker waard om toch te gaan, iedereen was echt super aardig.
If you are not here, there is no meaning at all.
Warm days and new meetings; everything is just junk, all I want is you.
Fate is such a terribly fragile thing.

If we meet again, I will give you this ring.
Someday if we meet again, I will not leave you. Ever.

AceVentura

Queer aan zee is heel divers. De opkomst bij zo'n borrel is over het algemeen zo'n 20-30 personen, gezamenlijk vertegenwoordigen ze denk ik alle letters uit LGBTQQIP2SAA+. De leeftijd loopt uiteen van 20 tot 60 waarbij mijn persoonlijke indruk is dat de jongeren een meerderheid hebben. De personen die ik heb gesproken zijn allemaal erg vriendelijk en open-minded.

Uiteraard staat het je ook vrij om en komen en te gaan wanneer je wil, vind je het niets of toch wat te eng om te doen mag je altijd je eigen gang gaan. We hoeven niets te reserveren ofzo, dus voel je tot niets verplicht als je mee doet. Het enige wat misschien lastig is is als je later bij de activiteiten wil aansluiten omdat je ons dan op het strand moet gaan zoeken  ;D

* AceVentura dacht er ook aan om de leden van Queer aan Zee de mogelijkheid te geven om aan de activiteit mee te doen, zouden jullie dat leuk vinden ?
Misschien helpt het een beetje met de angst als je sommige mensen al een beetje hebt leren kennen voordat je naar de borrel gaat.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Char

Hi,
Ik ben ook van plan te komen en dan is het mijn eerste keer :) Ik ben 18 dus ook best jong  ;D

multipraktik

Hallo idereen.
Ik ben aseksueel vrouw van 57 jaar, uit Slovenië.
23-30 van april Ik ben met vakantie in Den Haag. Bij mijn zus, die is getrouwd met een Nederlander.
Ik wil graag NL aseksul personen ontmoeten.
Als op dit tijd iemand tijd heeft, zou ik u graag te ontmoeten :handschudden:.
Ik spreek al een beetje Nederlands. En Engels.

monochrome

Het lijkt mij wel erg leuk als mensen van Queer aan Zee al eerder zouden aansluiten! Dat gaat het denk ik al wel wat minder eng maken voor velen.
If you are not here, there is no meaning at all.
Warm days and new meetings; everything is just junk, all I want is you.
Fate is such a terribly fragile thing.

If we meet again, I will give you this ring.
Someday if we meet again, I will not leave you. Ever.

Hilde

Hoi! Ja ik ken Queer aan Zee goed en wil me *proberen* eerder aan te sluiten. Ik vind alles leuk: dat dvd festival, Sea Life en Queer aan Zee natuurlijk ook.

Briggy

Stel dat ik vrij heb, heb ik waarschijnlijk wel interesse om mee te gaan :) Maar ik hoor dat altijd pas laat van tevoren.
12-1-2015 <3 MarkA

Edewecht

Mijn hoofd staat op t ogenblik niet naar allerlei aktiviteiten. Ik ben er graag bij op 30 april, maar mogelijk ben ik er pas bij vanaf 16.00 uur bij Queer aan Zee.
Maar ik zie nog wel wat ik wel/niet doe, en laat het zeker bijtijds weten.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

O, jee, dat klinkt alsof er iets ernstigs aan de hand is Edewecht, alles goed ?

Ik hoop dit weekend wat meer info te hebben over de invulling van de middag.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Dank je, alles goed, AceVentura  :)
Maar zoals ik al eerder aangaf, het deelnemen aan ongeveer alle meetings die de laatste tijd georganiseerd werden, wordt me iets te veel. FF wat gas terug.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Ik heb zojuist de informatie in het eerste bericht wat uitgebreid met hoe je er komt en de plek waar we elkaar ontmoeten: Eetcafe "De Maatschappij" waar later ook de borrel van Queer aan Zee zal zijn.
Alleen nog even verzinnen hoe we elkaar gaan herkennen  ::)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Speaker

Ik ben nog aan het twijfel, maar ik neig om ook mee te gaan.